14 Kasım 2018 Çarşamba

Gülsha Arındırıcı Gül Tozu




Gülsha markasının daha önce fısfıslı şişedeki gül suyunu ve bakım yağını kullanmış, çok memnun kalmıştım.
Yazısını okumak isterseniz tıklayın
Toz yapılı peeling araştırırken Gülsha'nın da böyle bir ürünü olduğunu görünce yakınımdaki eczaneden Gül Tozunu ve yine Gül Suyunu almıştım.
40 gramlık bir ürün içeriğinde Paraben, Parfüm, Renklendirici, SLS içermiyor.





Günlük kullanıma uygun bir exfoliant hassas ciltler dahil tüm cilt tiplerine uygun ben her gün kullanmasam da haftada 3-4 gün kullanıyorum.
Ürünü açınca minik bir kapak çıkıyor ister o kapaktan dökerek kullanın yada benim gibi kapağı tamamen açıpta kullanabilirsiniz.
Çünkü bir zaman sonra ürün çok az gelmeye başlıyor bu sebeple en iyisi kapağı tamamen açıp kullanmak.
Uzun zamandır her iki ürünü de kullanıyorum hatta Gül Tozunu su ile ıslatmak yerine gül suyu ile ıslatıyorum ama sizin elinizde gül suyu yoksa su ile de ıslatıp kullanabilirsiniz.




Yumuşak yapılı bir ürün cildi çizmeden nazikçe temizliyor ve gerçekten cildi çok güzel bir şekilde kirden arındırıyor.
Kuru ciltli olmama rağmen kullanım sonrası gerginlik, kuruluk hissi yaşamıyorum.

Tek beğendiğim yanı içeriğinde ilk sırada Talc olması bir de ben aldığımda 59 liraydı şimdi 94 lira olmuş.
Bitince farklı bir markanın toz peelingini denemeyi düşünüyorum.




6 yorum:

  1. Bu peelingi ben de merak ediyordum ama fiyatı ne kadar çok artmış öyle :(( Güle güle kullan Ayşe'cim, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Bu tarz pudra formunda soyucu ürünleri çok merak ediyorum ama cildim çizilmeye çok müsait olduğundan hiç kullanmaya cesaret edemedim. Ama fiyatı da 90 küsürü bulduğuna göre hiç de denemeyeceğim sanırım :p

    YanıtlaSil
  3. bir Türk markası olarak fiyatı çok artmış almayı düşünüyordum ama artık düşünmem sanırım..

    YanıtlaSil
  4. güzel bir ürüne benziyor, kuru ciltli olarak benim iyi anlaşacağım bir ürün ama fiyat olarak sevdim. paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Ben çook merak ediyorum ama fiyatından dolayı sanırım bende alamayacağım:(

    YanıtlaSil
  6. Gül suyuyla cildim pek anlaşmıyor maalesef, bu yüzden gül yazısını görünce hemen uzaklaşıyorum. Fiyatına da çok şaşırdım, çok fazla geldi bana da :(

    YanıtlaSil