6 Kasım 2018 Salı

Ekim Ayında Aldıklarım(MAC, Cosmo Home, Gratis, NYX, Farmasi)

Güya bu ay fazla alışveriş yapmayacaktım ama güzel indirimler olunca dayanamadım.
Hem biraz ihtiyaç hem de biraz meraktan alınanlar oldu.:)


CosmoHome ve Gratis'in indirimlerine karşı koyamadım hatta toplu resimde olmayan son anda aldıklarım oldu onları da en alta ekleyiverdim.:)
İlk önce CosmoHome alışverişi ile başlayayım tüm ürünlerde net %70 indirim yapınca hem mağazalarından hem de web sitelerinden bulabildiklerimi aldım.
Tek tek fiyatlarını hatırlamıyorum ama aklımda kalanları yazacağım.



Thalia Natural ürünlerini çok merak ediyordum özellikle Sakura serisini bu seriden yüz temizleme köpüğü ve yüz kremi aldım.
Ayrıca yine Thalia Natural markasından 1 adet duş jeli ve 2 adet vücut kremi aldım çünkü fiyatları 7-8 tl civarındaydı kokularını, yapılarını görünce keşke birkaç tane daha alsaymışım dedim neyse artık bir başka büyük indirimde alırım.:)
Son olarak Thalia'dan sabun aldım 4-5 tl gibi bir fiyata inmişti hepsinin kokusu çok güzel hatta bu aralar sivilcelenen cildim için kil sabununu kullanıyorum baya sevdim belki ayrıntılı da yazarım.


Bu alışverişin hiç hesapta olmayan ama 19 tl gibi bir fiyata görünce dayanamadığım ürünleri Max Factor'un herkes tarafından sevilen, övülen paletleri oldu.
Paletlerin indirimsiz fiyatı 80 küsür her yerde özel günlerde yapılan %50 indirimlerde bile 35-40 civarına iniyor ama 19 tl'ye hiç bir yerde göremedim.
Henüz kullanmadım ama bir gün kıyıp kullanacağım.:)



Gelelim NYX alışverişine onlar da tüm ürünlerde %30 indirim yapınca aklımda sadece transparan pudrasını almak olsa da dayanamayıp Cosmic Metals far paletini de aldım.
Kullandığım Nars transparan pudra bitmeye çok az kalınca ve fiyatı da biraz uçunca bende alternatif bir ürün aramaya başladım.
Sevgili Başak bloğunda bu ürünle ilgili oldukça olumlu yazmıştı bende indirimde 30 tl civarına bulunca alıp denemek istedim.
Henüz her iki ürünü de kullanmadım fakat kullanınca hemen yazacağım en azından İnstagram hesabımda kısaca bi yorumlarım.:)


Farmasi'nin Eylül kataloğundan yeni allık ve farlarından birer renk sipariş vermiştim ama elime ekim ayında ulaştı.:)
Allığın 19 numarası çok doğal bir ton içerisinde ışıltı vs yok yapısı da yumuşak oldukça sevdim.
Far ise 14 numara Dusty Rose tamamen mat yapıda gül kurusu tonunda bunun da rengini çok sevdim.
Hatta ekim ayı kataloğundan da birkaç siparişim oldu onları da kasım ayı alışverişlerinde gösteririm.:)
Sol taraf far sağ taraftaki de allık her ikisinin de yazısı gelecek.;)



Gratis alışverişimin yıldızı bu aydınlatıcı paleti diyebilirim.
Almayı hep ertelediğim bir üründü ama sonunda dayanamayıp aldım.
Elimde sadece 3 tane aydınlatıcı vardı bundaki renkler de bende yoktu baktım fiyatlar da durmadan çıkıyor %50'yi fırsat bilip hemen aldım ve kesinlikle övüldüğü kadar varmış keşke daha önce alsaymışım dedim.:)
İlk resimde olan bir de Biota'nın nemlendiricisini almıştım 15 tl civarına inince daha önce kullanıp memnun olduğum bu kremi kaçırmadım.



Gelelim büyük Gratis indirimi alışverişine bu arada araya son Avon siparişimde aldığım bir göz kalemi karışmış neyse görmezden gelin.
Ama kalemin rengi şahane hatta Urban Decay'ın bir kalemiyle neredeyse birebir aynı onu da bi ara yazacağım.:)

Simple İngiltere'nin 1 numarası sloganıyla Türkiye pazarına girdi bende merak ettim ve ilk önce makyaj temizleme suyunu aldım.
Şöyle bir ürünlerinin içeriklerine bakınca malesef pek beğenmedim yani indirimsiz fiyatlarını da göz önüne alınca açıkcası benim için hayal kırıklığı oldu.
Makyaj temizleme suyunu bir-iki kez kullandım biraz daha kullanayım yazacağım.

8x4 vazgeçilmezim zaten ayrıntıya gerek yok.:)
Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Kremin seveni çok olunca meraktan aldım bakalım övüldüğü kadar var mı göreceğiz.
Otacı cilt bakım ürünleri çıkarmış bende bu minik gül suyunu aldım fena değil gibi şimdilik sevdim.
L'oreal İnfaillible Göz Kaleminin siyahını bana firma göndermişti çok memnun kalınca bende gittim kahverengisini aldım.
Yapısı, kalıcılığı, rengi şahane bu serinin göz kalemlerini alın, aldırın diyorum o kadar yani:)
Maybelline'in yeni çıkan kirpik serumunu sırf meraktan aldım benim cılız, kısa kirpiklerimde ne kadar işe yarayacak merak ediyorum.
Son olarak Wet n Wild'ın kaş maskarasını aldım seviyorum, bittikçe alıyorum.:)


Ve yazının sonunda minik bir MAC alışverişi var.
Optimum Outlet'te ELCA mağazası var ve bende gidip bi gezeyim dedim.
Şansıma pek ürün yoktu bende sadece bu gördüğünüz 2 refill far ile çıktım.
Ama yinede karlıyım çünkü refill farlar olmuş 65 tl ben aldım 35 tl'ye gerçi mağazanın dolu olmaması hayrıma da olabilir.:)
Soldaki renk Typographic diğeri ise Contrast biri mat diğeri velvet yapıda her ikisi de hoş renkler:)
Eğer yolunuz Optimum'a düşerse ELCA'ya uğrayın derim sadece MAC yok Clinique, Estee Lauder, Darphin, Bobbi Brown, Smashbox, Tom Ford ürünleri de var.

Kasım ayında Black Friday indirimlerini, Aralık ayında da Yılbaşı indirimlerini hafif sıyrıklarla atlatmayı umuyorum.:)

Sevgiler






21 yorum:

  1. İhihihih ayların acısı çıkmış alışverişte, güle güle kullan hepsini öncelikle. Thalia'nın ürünlerini ben de çok seviyorum; eğer elimde bir sürü cilt ve vücut bakım ürünü olmasaydı ben de indirimlerini değerlendirirdim. Ama depo çekmecelerim boşalmadan böyle bir şeye girmeye niyetli değilim. Keşke aynı iradeyi renkli kozmetikte de gösterebilsem ama gösteremiyorum... bu arada, NYX Cosmic Metals far paletinden çok memnun kalacağını düşünüyorum, şahane bir yapısı var! Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun süre az alışveriş yapınca indirimlerde böyle patlama olabiliyor.:)
      Asıl önümüzde yılbaşı indirimleri var bakalım onları nasıl atlatacağım, far paletini merak ediyorum bi ara kıyıp kullanacağım bakalım:)

      Sil
  2. Loreal Infaillible göz kalemleri benim de favorim, Gratis indiriminde ben de kahverengisini aldım. Bu seriye bulaştıktan sonra başka göz kalemlerine dönüp bakmaz oldum :) Maybelline Lash Sensational Kirpik Serumunu ben de çok merak ediyorum, bir indirimde yakalarsam alacağım sanırım.
    Güle güle kullanın hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok başarılı siyah rengi azalınca yine gidip aynı kalemin siyahını alacağım.:)
      Serumu henüz kullanmaya başlamadım ama kullanıp etkisini belli olunca yazacağım.
      Teşekkürler:)

      Sil
  3. Thia Naturel ürünlerini benimde almam şart oldu , çok merak etmeye başladım ... güzel günlerde kullana aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  4. NYX Transparan pudrayı ben de çok merak ediyorum açıkcası. Pek pudra kullanma deneyimim olmadığından bu işlere girişmek için ideal bir ürün mü sence benim için ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben göz altı kapatıcısını sabitlemek ve yazın t bölgemdeki parlamayı önlemek için aldım normalde sık pudra kullanan birisi değilim eğer cildin yağlı veya karmaysa, göz altı kapatıcısının çizgilere dolmasından şikayetçiysen bu tarz bir ürünü öneririm.:)

      Sil
  5. Çok güzel şeyler almışsın canım güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  6. optimum hangi optimum acaba bir kaç tane var da merak ettim.. güle güle kullan max factor paletleri çok seveceğine eminim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenisahra Ataşehir'deki Optimum ben ilk kez gittim baya güzelmiş sevdim.:) sağol canım:)

      Sil
  7. Bence far paletleri çok güzel; hepsini güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  8. Yaaa harika seyler var orda.. Hepsini gule gule kullan ama o aydinlatici kendine asik edecek🙈🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, aldığımdan beri hep onu kullanıyorum diğer aydınlatıcılarımın boynu bükük kaldı.:D

      Sil
  9. Harika ürünler almışsın canım. Hepsine bayıldım. Cosmohome ların kapanıyor olması çok üzücü değil mi? Güzel indrimler yapmışlardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa kapanıyor mu bu kadar indirim yapmalarından belliydi zaten açıkcası üzüldüm sevdiğim mağazalardandı.:/

      Sil
  10. gratis hepimizin evlerini doldurdu ahahaaa. ama ben sadece şampuan krem vs aldım bu defa hiç makyaj malzemelerine dokunmadım

    YanıtlaSil
  11. birbirinden güzel ürünler, seyretmesi bile harika :)

    YanıtlaSil
  12. Güzel günlerde kullan nyx markasının concealerı çok guzel ındırımde yakalayıp bende onu almak istiyorum

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel ürünler seçmişsin

    YanıtlaSil