13 Kasım 2018 Salı

Avon Life Colour by Kenzo Takada Kadın ve Erkek Parfümü




Paris'in ilk Japon modacısı, dünyaca ünlü parfüm ve moda tasarımcısı Kenzo Takada Avon için şahane iki parfüm tasarladı.
Bu yepyeni iki parfüm Avon tarafından gönderilmişti hem şişelerinin tasarımını hem kokularını beğendiğim bu iki parfüm bugünün konuğu oluyor.
Parfümler zarif şişeleriyle hemen dikkat çekiyor.



Life Colour Kadın Parfüm: Kırmızıya bakan piramit şeklinde bir şişesi var.
Meyvemsi ve çiçeksi bir kokuya sahip özellikle benim gibi beyaz tenliler için çok güzel bir sonbahar-kış kokusu diyebilirim.
İçerisinde armut, manolya ve frambuaz var, meyvemsi kokular çok baskın olmadığı için asla iç bayan bir koku değil.
Parfüm anlatmak zordur kısaca diyeceğim yoğun, kalıcılığı orta tüm gün kalmıyor 4-5 saat sonra tazelemek gerekiyor ayrıca asla baygın bir koku değil.



Life Colur Erkek Parfüm: Yeşil tonlarında güzel bir şişesi var.
Kadın parfümüne nazaran kalıcılığı bir tık daha fazla bu parfüm de yoğun ama keskin olmayan, çok hoş bir kokuya sahip.
İçerisinde limon, vetiver ve manolya var hatta bu parfüm geldiğinden beri eşimin elinden düşmez oldu.:)

Kadın parfümü 50 ml, erkek parfümü 75 ml indirimsiz fiyatı her ikisinin de 120 tl fakat indirim döneminde daha uyguna alabilirsiniz.







5 yorum:

  1. Özellikle erkek parfümünün notaları tam benim sevdiğim gibiymiş, tester bulabilirsem deneyip sipariş verebilirim. Güle güle kullan Ayşe'cim, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. kadın parfümünü çok merak ediyorum . İlk fırsatta deneyeceğim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Yaa cok merak ediyorum bu ikisini😍😍

    YanıtlaSil
  4. Çok merak ediyprum bu parfümleri hala denemedim

    YanıtlaSil
  5. Parfüm konusu biraz göreceli. Denemeden almak istemiyorum ;)

    YanıtlaSil