19 Kasım 2018 Pazartesi

Avon True Colour Wide Awake Maskara


Avon'un pek maskaralarını sevmesem de yeni bir maskarası çıktı mı almadan duramıyorum.
Bu maskarayı da belki güzeldir diye almıştım ama malesef Avon'un bugüne kadar denediğim en kötü maskarası desem abartmış olmam.
Özel bir fırça yapısı var, kirpikleri eşit olarak boyuyor, ayırıyor ama hacim falan vermiyor.


2 hatta 3 kat sürüyorum ama ortada ne dolgunluk var ne uzatma sadece kirpikleri boyayıp, ayırıyor o kadar daha fazlası değil.
4 kata kadar hacim verdiğini iddia etse de malesef bu vaadini gerçekleştiremiyor.
Fırça yapısından dolayı alt kirpik diplerine kolayca uygulanıyor.
3 rengi mevcut ben kahverengisini almıştım ayrıca mavi ve siyahı var.


Açıkcası benim gibi fırçası dikkatinizi çekip denesem mi diye düşünüyorsanız indirimsiz fiyatı 32 TL indirimde 15-16 TL civarında olan bu maskara yerine gidin aynı fiyata çok daha iyi performans gösteren bir maskara alın.

7 yorum:

  1. Ayşe'cim, yorumun için çok teşekkürler! Katalog ürünlerinde böyle dürüst yorumlar çok daha önemli, zira hepsini bilmeden alıyoruz... çok öperim, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. ben şu ara son çıkan big&extreme maskarayı kullanıyorum çok da memnunum.. diğer maskaralardan da denediklerim var ama aklımda yer etmemiş hiç biri..

    YanıtlaSil
  3. big & extreme tam benlik :D bunu denemem aradığım maskara o çünkü :Ddestek için geri dönüşünü beklerim yorumlarınla :)

    YanıtlaSil
  4. Ben aranıza yeni katılıyorum, rica etsem benim de bloğumu ziyaret eder misiniz? Teşekkürler şimdiden :)https://renklihayallerfabrikasi.blogspot.com/?m=1 takibe de aldım bu arada 🍀💕

    YanıtlaSil
  5. yorumun için teşekkürler sırf meraktan mavisini almayı düşünüyordum çünkü

    YanıtlaSil
  6. Hacim vermeden olmuyor, hem uzatsın hem hacim versin istiyorum :)

    YanıtlaSil