27 Kasım 2018 Salı

Splat Diş Macunları Black Lotus & Ultracomplex


Splat ürünlerini uzun zamandır severek kullanıyorum bu gördüğünüz ikiliyi de Gratis bir süre önce denemem için göndermişti.
Ultracomplex'i daha önce kullanıp bitirdiğim için hemen Black Lotus'u kullanmaya başladım.
Daha önce siyah renkte bir diş macunu kullanmadığım için etkisi konusunda baya bir merak ediyordum.



Black Lotus içerisinde lotus çiçeği özü, fermente nar, orkide özleri, gül suyu ve d-pantenol var.
Bambu kömürü, tetra potasyum pirofosfat ve yuvarlak parlatıcı silikon partikülleri diş üzerinde oluşan lekeleri nazikçe temizlemeye ve dişlerde doğal beyazlığı sağlamaya yardımcı oluyor.
Splat'ın diş macunlarının bir çoğunda Florür bulunmuyor bu da Florür bulunmayanlardan ayrıca içeiğinde Sls/Sles, Peg, Parabenler, Triklosan, Klorheksidin, Sakarin ve Sentetik Boyar Maddeler bulunmuyor.
Kremsi bir yapısı var, dişleri güzel temizliyor, ağzı kurutmuyor ayrıca kullandıktan sonra ağızda kötü, rahatsız eden bir his bırakmıyor.
Beyazlatma konusunda iyi ama bence Ultracomplex bir adım önde fakat bunu da beğendiğimi söyleyebilirim.

İçerik:



Splat Ultracompex Diş Macunu


Daha önce bir tane bitirdiğim hem etkisini hem tadını kısaca her şeyini sevdiğim bir diş macunu bunun ayrıntılı yazısı blogda mevcut hemen linkini bırakıyorum.
Eğer diş eti hassasiyetiniz varsa ve biraz da dişlerim beyazlasın diyorsanız Ultracomplex'i de denemenizi öneririm.


Splat ürünlerini tüm Gratis mağazalarında bulabilirsiniz özellikle indirim dönemlerinde fiyatları baya uyguna geliyor.
Çocuklar için olan serisi de var ben oğluma bittikçe alıyorum.:)







6 yorum:

  1. Pişti olmuşuz bugün :)) Ben içerik olarak Black Lotus çeşidini daha çok sevdim, ama tat olarak Ultracomplex'i tercih ederim :) Böyle ikilemdeyim :)) Güle güle kullanalım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman böyle denk gelmez bravo bize:D Black Lotus daha yoğun yapılı ultracomplex daha alıştığımız diş macunu kıvamında bitince black lotus almam ama ultracomplex'i yine alırım.:)

      Sil
  2. splat macunları çok severim başka bir macun açık olduğu için hemen deneyemedim ama biter bitmez sıra bunlarda :-))

    YanıtlaSil
  3. Splat uzun zamandır kullandığım bir marka hemen hepsini kullandım şuan ultracomplexi kullanıyorum gayet güzel ardından lotusu deneyeceğim :) ama içlerinde en sevdiğim şuana denk medicalherbs oldu

    YanıtlaSil
  4. O zaman ultracomplex aklımda olsun benim :)

    YanıtlaSil