29 Kasım 2018 Perşembe

Farmasi Vice Brown Far Paleti




Farmasi'nin far paletleri içerisinde en merak ettiğim Vice Brown idi ve alıp, kullanınca hem yapılarını hem de renklerinin kullanışlı olmasıyla benimde favorim oldu.
Kısa bir süre önce hem far paletlerinin hem allıklarının ambalajları yenilendi daha bi güzel oldular bendeki eski ambalaj ama sanırım yapılarında değişiklik olmadı.
Minnacık bir palet içerisinde 3 tane far var biri ışıltılı diğer ikisi mat yapıda hepsinin yapısı yumuşacık ama birazcık tozutma yapıyorlar.


Sedefli olanın pigmentasyonu diğer ikisine göre daha başarılı ben dozunda ışıltısını, duruşunu çok sevdim.
Paleti alma sebebim olan en baştaki renk çok güzel sedefli açık bir kahve tonu hemen yanındaki ise mat yapıda kiremit rengi en sondaki ise mat sütlü bir kahve hepsi birbiriyle uyumlu renkler.
Mat yapıda olanlar sedefli fara göre bi tık daha zayıf diyebilirim ama pigmentasyonu çok kötü diyemem onların da performansı güzel.


Genel olarak sevdiğim ve sık kullandığım bir paleti özellikle de sedefli rengini sıkça kullanıyorum.
Keşke bu rengi Farmasi tekli olarakta satışa çıkarsa şahane olurdu.

Farmasi'nin Far Paletlerinin satış fiyatı 58 tl ben indirimde 18-20 civarına almıştım.



5 yorum:

  1. Ayşe'cim, bence bu yeni ambalajı, çünkü bendeki siyah kapaklı. Ve kesinlikle yeni ambalaj çok daha güzel. Bu paleti ben de çok merak etmiştim ve gerçekten ben de çok beğendim. Özellikle insanın çantasına atıvermesi için harika! Güle güle kullan canım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Farmasinin cilt bakım ürünlerini kullanıyorum makyaj ürünlerini denemek henüz doğru düzgün nasip olmadı :) günlük kullanılabilecek renkleri varmış canım,beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. renkleri çok güzel ama çok benzer renkler var elimde 58 lira vermezdim sanırım bu palete:/ güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  4. Renklerin uyumuna bayıldım desem yeridir, artık paletlere karşı hevesim kalmadı.Almıyorum, ancak kahverengi farım biterse ya tekli alırım aynı ton bulamassam da palet :/yapacak bir şey yok.

    YanıtlaSil