17 Aralık 2018 Pazartesi

The Balm Smoke Balm Vol.4



The Balm'ın bazı paletlerini pek bir seviyorum bu da o sevdiğim paletlerden.
3 tane fardan oluşan minik, çantaya atmalık bir ürün ayrıca o en sağdaki açık renk süper aydınlatıcı oluyor.:)
Paletin içerisindeki 3 renginde yapısı yumuşak, kolayca sürülüyor, kalıcılığı bazsız bile çok iyi diyebilirim.



En soldaki renkle başlarsak içinde altın yansımaları olan ışıltılı bir kahverengi hemen yanındaki açık kahve&turuncu karışımı mat renk çok güzel bir geçiş rengi ve en sağdaki şampanya rengi far ise sedefli ve palette en sık kullandığım renk bu oldu.
Koyu kahverengini çok az kullansam da diğer iki rengi sıkça ve severek kullanıyorum.




Eğer çantaya atmalık performansı iyi, minik bir far paleti arıyorsanız The Balm'ın bu paletine bakın derim.
Hatta Smoke Balm'ın başka renkleri de mevcut diğer renkleri beni pek çekmedi ama buna bayıldım.

Ben ilk çıktığın indirimde 32-34 lira civarında bir fiyata almıştım diye hatırlıyorum son zamlarla fiyatı ne kadar oldu bilmiyorum ama %50 indirimde bulursanız bakın derim.:)


6 yorum:

  1. en baştaki koyu renk çok hoş...

    YanıtlaSil
  2. Renklere bayıldım ama en baştaki kahve daha bordoya çalsa daha çok sevebilirdim... yine de Instagram'da da yazdığım gibi, tek paletle nefis makyajlar yapılsın diye yaratılmış adeta! Güle güle kullan canım!

    YanıtlaSil
  3. Temel renkleri barındıran çok güzel minicik bir paletmiş bu... indirimde de fiyatı düşüyormuş, denk gelirsem denemek isterim:)

    YanıtlaSil
  4. Tam sevdiğim renkler, günlük makyaj için ideal bir paletmiş :)

    YanıtlaSil
  5. Çantaya atmalıklar benim de favorilerim :)

    YanıtlaSil