15 Aralık 2018 Cumartesi

Creightons Anti Blemish Maske & Ultra Mattifying Maske


Creightons'un şu zamana kadar denediğim ürünlerini oldukça sevdim özellikle de Argan yağlı saç bakım maskesi bittikçe aldığım ürünlerin arasında yerini aldı.
Cilt ürünlerinin performansları da fiyatlarına göre oldukça başarılı!
Bugün sizlere yağlı&karma ciltlere uygun iki cilt bakım maskesini anlatacağım.
Birini kendim kullandım diğerini cildi yağlı olan bir arkadaşıma verdim onun yorumlarını aktaracağım.


Creightons Anti Blemish Maske:





Anti Blemish Maske daha çok yağlı ciltlere uygun bir ürün ama benim gibi yaz aylarında cildi karmaya dönenler de rahatlıkla kullanabilir.
Bu ürün benim yaz aylarında kullandığım ürünlerden biri oldu.
İçeriğinde kaolin kili ve çinko oksit bulunuyor bu da cildi fazla yağdan arındırıp, kirleri derinlemesine temizlemeye yardımcı oluyor.
Katı diyebileceğim bir kıvama sahip cilde sürüp 10 dakika bekletip sonrasında duruluyorum.
Keskin bir mentol kokusu var ve cilde hoş bir ferahlık veriyor ama rahatsız edici bir koku değil.
Cildimde hassasiyete sebep olmadı, cildimi güzel bir şekilde temizleyip, arındırdı.
Şahane diyemem ama fiyatı göz önüne alındığında performansı oldukça başarılı.


Creightons Photo Perfect Ultra Mattifying / Matlaştıcı Maske:



Bu maskede Anti Blemish maske gibi yağlı ve karma cilt tiplerine uygun.
Ciltte yağlanmayı en aza indirmeyi ve gözenekleri küçültmeyi vaat eden bir ürün çok fazla yağ ve gözenek sorunum olmadığı için ben bu maskeyi cildi yağlı bir arkadaşıma verdim.
Kendisi bu maskeyi sevdi çünkü fazlasıyla yağlı bir cilde sahip ve kullanım sonrası maskenin cilde çok güzel mat bir görünüm verdiğini söyledi.
Yani bu maske yağlı ciltleri memnun edecek ürünlerden bu da kıvam olarak biraz katı ve ciltten temizlemesi biraz zor diyebilirim.
Bol suyla durulayıp, iyice ciltten arındırmak gerekiyor ve sonrasında temiz, ölü deriden arınmış bir cilt ortaya çıkıyor.

Her iki maske de yağlı ve karma ciltler için güzel ürünler eğer ki uygun fiyatlı, kolay ulaşılabilinen maskeler arıyorsanız yolunuz Gratis'e düşerse bu ürünlere bir göz gezdirin derim.:)

2 yorum:

  1. Güzel bir inceleme olmuş😊mutlu hafta sonları olsun ...

    YanıtlaSil
  2. Bazen yağlı cilt için maske önerisi soruları geliyor; bu tür durumlar için Ultra Mattifying olan aklımda olsun :) Çok sevgiler!

    YanıtlaSil