6 Aralık 2018 Perşembe

Kasım Ayı Alışverişleri


Her ne kadar kendimi tutup alışveriş yapmamaya çalışsam da Black Friday indirimlerine karşı koyamadım.
Kozmetik adına bu indirim dolu Efsane Cuma'da minimum alışveriş yaptım diyebilirim ama hem Black Friday indirimlerinden hem de öncesinde aldıklarımla dolu Kasım Ayı Alışverişleri ile karşınızdayım:)



Bu görseldeki ilk alışveriş Farmasi siparişleriydi ama benim arkadaşımdan almam biraz geç oldu.
Farmasi'nin yeni çıkan krem farlarından 02 numara ve allıkların yeni renklerinden 18 numarayı merak ediyordum.
Her ikisinin de hem yapısını hem renklerini çok sevdim, ayrıntılı yazıları gelecek.
Aynısefa yağı ise hem kışın kuruyan cildim için özellikle kuruluktan kaşınan ellerim için aldım.
Ama bir başka özelliği de yeni oluşan yaraların üzerine sürünce iz kalmasını önlemesi bunun da ayrıntılı yazısı gelecek.




İnstitut Esthederm'in Antioksidan etkili Hyaluronic Asit içeren yüz spreyini eczacımın tavsiyesiyle almıştım.
Kullanınca çok sevdim bunun da yazısını en kısa sürede yazacağım.



Avon'un yeni maskarası bana bir süre önce firma tarafından gönderilmişti.
Ben çok beğenince bir de kahverengisini aldım eğer güzel hacim veren ve kirpikleri uzatan bir maskara arıyorsanız Avon Big&Extreme maskaraya bakın derim.



Gelelim Black Friday indirimlerinde aldıklarıma:)
MAC %25 indirim yapınca dayanamadım aklımda olanları aldım.
Bu sene gelen zamlardan sonra bu indirim biraz bindirim yapılıp geçen seneki fiyatlarına inmesi gibi oldu ama en azından almak istediklerimi alarak indirimi değerlendirdim.
Sable, Naked Lunch ve Oh My Mocha farları istiyordum bulunca aldım.
Rujlardan Politely Pink rengi uzun zamandır aklımdaydı Akbatı MAC mağazasında son kalanı aldım ve tabi bu alışverişin yıldızı Extra Dimension Allıklardan İnto The Pink rengi oldu.
Şahane bir uçuk pembe tonu, ıslak duran çok güzel bir allık bunun da yazısını en kısa sürede yazacağım.
Bir de boş palet aldım farları koymak için sanırım uzun bir süre MAC'ten birşey almam tabi aklımı çelecek bir indirim yapmazlarsa:)



Hepsiburada bir çok üründe güzel indirimler yaptı ve kozmetikte bundan nasibini aldı.
Bende Avene Mineralli Güneş Kremini 85 liradan 35 liraya indiğini görünce kaçırmadım.
Nuxe Nem Maskesi de 100 liradan 37 liraya inmişti son olarak Derma e Microdermabrasion Scrub 300 küsür liradan 134 liraya inmiş olunca hemen aldım çünkü uzun zamandır aklımda olan ama fiyatından dolayı almayı ertelediğim bir üründü.
Özellikle peelingi biraz kullanayım mutlaka yazacağım çünkü normal fiyatını hak edip etmediğini merak ediyorum.:)

Yılbaşı indirimlerini en az hasarla atlatmayı umuyorum bakalım Aralık Ayı Alışveriş yazısı nasıl olacak:)

Sevgiler



4 yorum:

  1. Özellikle Hepsiburad'nın indirimi şahane olmuş, ben Black Friday'i baya ucuz atlatmıştım; ama, dermokozmetik alışverişlerini baya takdir ettim! Insitut Esthederm suyu ben de kullandığımda çok beğenmiştim, güle güle kullan sen de! MAC'ler de çok güzel olmuş, özellikle allığın yazısını merakla bekliyorum. Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. aahh hepsi çok güzel görünüyor. güle güle kullanın♥

    YanıtlaSil
  3. Özellikle Hepsiburada alışverişleri süper olmuş, bu kadar indirim olacağını tahmin etmemiştim keşke baksaydım dedim şu an :) Hepsini güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. ben çok şükür zararsız atlattım :) ama çok uzun süredir esthederm su değil de serumu almayı düşünüyorum. Eczacı tavsiye etmişti ama gene şişirilmiş bir ürünmü diye düşünüyorum

    YanıtlaSil