28 Aralık 2018 Cuma

Avon Cherish The Moment Parfüm


Avon'un parfümlerini seviyorum özellikle birkaç tane takıntısı olduğum parfümü vardır.
Bu parfüm de yeni çıkan ama hem şişesinin zarifliğini hem kokusunu sevdiğim ve bittikçe alacağım parfümlerden oldu.
Çiçeksi ve odunsu bir kokusu var, kalıcı ama asla ağır değil.
İçerisinde Orkide, kuş üzümü, misk, zencefil, sedir ve paçuli olan, beyaz ve buğday tende şahane kokan bir parfüm.

Kalıcılığı ortanın üzerinde, kokusu yoğun ama iç baymayan, şişesi şık bu parfümü ben çok sevdim.
İndirimsiz satış fiyatı 98 tl ama katalogda sık sık indirime giriyor.
Eğer çevrenizde bir Avon temsilcisi varsa bu parfümün testerını isteyip mutlaka deneyin derim.;)



5 yorum:

  1. şişesi çok güzel takıntısı olduğun avon parfümlerin isimlerini merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Şişesi aşırı sevimliymiş! Ve belli ki tam bir kış kokusu; hatta koku burnuma geldi bile :))) Güle güle kullan canım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Avından aldığım ürünlerden hep memnun kaldım.Guzel tanıtım için tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. Avon parfümleri ben de çok severim :-))

    YanıtlaSil
  5. şişesine bayıldım...iyi seneler olsun inşallah..

    YanıtlaSil