10 Aralık 2018 Pazartesi

Procsin Anti Blemish Güneş Kremi


Yaz başında Procsin tarafından gönderilen bu ürünü tüm yaz kullandım ve artık objektif olarak yorumlama zamanıdır.
Bu ürünün en güzel özelliği Leke Karşıtı olması ve tabi spf50+ koruma faktörü içermesi.
Titanyum Dioxide içeren bir ürün yani fiziksel koruma sağlayan bir krem ama bir çok fiziksel koruma sağlayan güneş kremi gibi sürünce ciltte beyaz iz bırakmıyor, kolay bir şekilde cilde yediriliyor.
Tüm cilt tiplerine uygun, aloe vera içeriyor, cildimde sivilce oluşumuna neden olmamasını sevdim çünkü yoğun ama yumuşak yapılı bir ürün ve kullanınca en korktuğum buydu.



Ayrıca makyaj altına da kullanırken hiç sorun yaşamadım gerçi yazın çok fazla ten makyajı yapmadım ama yaptığım zamanlarda da bu krem gayet iyi bir performans gösterdi.
Benim cildim kuru ama yaz aylarında t bölgemde parlama olduğu için karmaya dönüyor.
Bu kremin bana göre eksi yanı ciltte parlak durması diyebilirim.
Üzerine makyaj uygulayınca parlama kalmıyor veya makyaj yapmayacaksam transparan pudra geçiyorum daha doğal duruyor.


İçerik:



Uygun fiyatlı, performansı iyi bir güneş kremi olmasından dolayı sevdim.
150 ml'lik baya fazla bir gramaja sahip ayrıca indirimde denk gelindiğinde de fiyatı oldukça uyguna geliyor.
Kremin indirimsiz fiyatı 49.90
Watsons, Gratis, CosmoHome vb. kozmetik mağazalarında ve hepsiburada'da bulabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Fiyatı uygunmuş, içeriği de fena değil ama beyaz iz bırakmamasının nedeni kimyasal filtrelerinin içerik sırasında daha üstte olması sanırım. Aklımızda olsun o zaman, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. procsin'in en sevdiğim ve bütün yaz boyu aralıksız kullandığım ürünü :-)) beyaz iz bırakmaması süper bence..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba paylaşım için teşekkürler.Bloguma bende beklerim:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil