27 Aralık 2018 Perşembe

Botanicals Fresh Care Kişniş Güç Kaynağı Serum


Bu ürünü alıp kullanalı uzun zaman oluyor ne sevdiğim ne de sevmediğim kısaca orta şeker bir ürün oldu diyebilirim.
L'oreal'in bu saç serisinin farklı çeşitleri var ben şu ana kadar sadece Kişniş özlü saç bakım serumunu denedim.
Kişniş Özlü seri dökülmeye meyilli ve zayıf saçlar için, benim de saçlarım ince telli, yağlı olduğu için belki biraz güçlendirir diye almıştım.
Öncelikle pek güzel bir kokusu olmadığını belirteyim ama alıştıktan sonra rahatsız etmiyor.
İçeriği çok temiz değil ama çok berbatta değil silikon, paraben ve renklendirici içermemesi artısı diyebilirim.



Ürünün içeriğindeki kişniş tohumu yağı dünyadaki güçlü botanik bitkilerden birisi ve Omega 6 bakımından çok zenginmiş.
Bu ürünün de vaadi saçı kökten uca besleyip, güçlendirip dökülmeye karşı koruması.
Cam şişede olması çok şık, damladanlıkla uygulanıyor ben her kullanımda saç diplerime 4-5 damla uygulayıp, masaj yaparak yediriyorum.
Ürünün benim için ilginç yapan durulanmaması, kokusu çok güzel değil ama aşırı rahatsız edici de değil yoksa saatlerce saç diplerimde tutamazdım.


Beyaz, süt gibi bir ürün yapısı yoğun değil ama çok etkili bir ürün diyemem.
Saçları canlandırıyor ama dökülmesine bir etkisi yok, verdiği ışıltı da güzel ama eğer ki saç dökülmesini önlesin diye almayı düşünürseniz bu konuda çok etkili değil.

Serumun indirimsiz fiyatı 70-75 TL civarında ben geçen sene indirimde almıştım 20-25 TL falandı baya bi zamlanmış.
İndirimsiz fiyatı bence çok değmez ama merak ettiğiniz bir ürünse indirimde alıp deneyebilirsiniz.

5 yorum:

  1. Kişniş tohumu çok faydalıymış.. ipuçlarınız ile bu ürünü alacağım not aldim

    YanıtlaSil
  2. çok pahalı zaten durulanmayan ürünler genelde saçımda ağırlık yapıyor..

    YanıtlaSil
  3. Fiyatı 20-25'lerde kalmaya devam etseydi deneyebilirdim; ama, baya artmış. İndirimle bile çok heves etmeyebilirim :) Teşekkürler yazdığın için, sevgiler!!!

    YanıtlaSil
  4. kişnişli başka markaya ait bir ürün kullandım henüz etkisini göremedim :(

    YanıtlaSil
  5. Fiyatı da pahalıymış biraz. İçeriğinin daha temiz olmasını beklerdim.

    YanıtlaSil