4 Aralık 2018 Salı

Revox Renk Koruyucu Özel Bakım Şampuanı



Revox ürünlerini sevdiğimi beni takip edenler bilir hatta at kuyruğu şampuanından 2-3 şişe bitirmiştim.
Bu şampuan da bana ilk çıktığı dönemde gönderilmişti ama benim saçlarımda boya olmadığı için bunu anneme verdim ve o da kullanıp, bitirince sizler için objektif olarak yazmaya sıra geldi.
Öncelikle şampuanın içerisinde SLES ve Paraben olmadığı belirteyim bu şampuanın bence artı özelliği zaten diğer çeşitlerinde de bu maddeler bulunmuyor.
Tüm saç tiplerine uygun bu şampuanın içeriğinde bakalım neler varmış:



Kelimor Liquid: Zarar görmüş saçları onarıp, saç boyalarının saçlardaki kalıcılığını arttırır.
Horse Tail Complex: Saç ve saç derisini besleyici complex
Pisum Sativum Sprout Extract: Organik bezelyeden kazanılan bir aktis, saçları besler.
Vitis Vinifera Seed Extract: İsviçre'nin meşhur Pinot Noir üzümünden kazanılmış bir aktif, hasar görmüş saçları onarıp, saç derisini besler.
Celyamin Extract: Saç ve saç derisini besler.
Golden Millet Extract: Sarı Darı, saç derisini besler.
Nettle Extract: Isırgan otu, saç derisini besler ve saç yağını dengeler.
Chinchona Extract: Kinkona, saçların yağlanmasını önler.
Linden Extract: Ihlamur, saçlara parlaklık verir.
Panthenol: Vitamin, saçı besler ve nemlendirir.
Niacin: Vitamin, saçı besler.
Camomilla Extract: Papatya, Green Tea Extract: Yeşil Çay, Hops Extract: Şerbetçi Otu, Sage Extract: Adaçayı, Bu bitkilerin ise saç ve saç derisini besleme özelliği var.



İçeriği oldukça zengin bir şampuan annemin saçları kuruya yakın normal ve kullandığı süre boyunca oldukça memnun kaldı.
Saç diplerindeki kaşıntıyı azalttı, saçlarına gözle görülür bir parlaklık kattı.
En güzel yanı saç boyasının kalıcılığı uzatması oldu.
Tek eksi yanı kuru ve ince telli saçlarda mutlaka şampuan sonrası krem kullanılmayı gerektirmesi diyebilirim.
Genel olarak başarılı performansı olan bir ürün eğer saçlarınızı boyuyorsanız bu şampuana şans verebilirsiniz.

Şampuanın fiyatı 60-65 civarı ama %50 indirimde denk gelirseniz çok daha uyguna alabilirsiniz.
Revox ürünlerini tüm Gratis, Watsons, Rossmann vb. kozmetik mağazalarında ve dermokozmetik ürünler satan satış sitelerinde bulabilirsiniz.

1 yorum:

  1. Bu şampuanı ilk Blana'da okumuştum, o da çok beğenmiş. Hatta bitirdikten sonra başka şampuana geçince saçının renginin eskisi kadar korumadığını fark etmişti. Annenin de beğenmesine sevindim. Ben de indirimde almayı düşünüyorum zira saçımda minnoş gölgelerim var ve rengini ne kadar korursa, o kadar iyi :) Çok öperim!

    YanıtlaSil