9 Ocak 2019 Çarşamba

Shiseido Waso Soft + Cushy Polisher Peeling


Shiseio'nun bu zamana kadar kullandığım makyaj malzemelerinden hep memnun kaldım ama cilt bakım ürünlerini pek denememiştim.
Waso serisi ilk çıktığı zamanlarda en merak ettiğim, ilgimi çeken ürün bu olmuştu.
Zaten benim için peeling deyince akan sular duruyor hele bir de böyle ince yapılı peelinglere dayanmıyorum.
Soya fasülyesinden yapılan Tofu özleri içeren bir peeling ve cildi yenilemeyi, donuk, yorgun, lekeli görünümü ortadan kaldırmayı ve tıkalı gözenekleri açmayı vaat eden bir ürün.



Lekeler konusunda pek bir etkisi yok ama cildi yenilediği, gözenekleri açtığı ve cildi pürüzsüz yaptığı doğrudur.
İçerisindeki granüller ufak ama fazla yapısı losyon kıvamında ve cildi çizmeden, nazikçe temizliyor.
Mineral yağ ve paraben içermiyor, hassas cilt tipleri dahil tüm cilt tiplerine uygun ve 15 yaşından itibaren herkes kullanabilir.





Uzun yıllar kullandığım Clinique 7 day scrub'a göre çok daha başarılı bir ürün ama bitmek üzere ve yeniden almayacağım çünkü fiyatı 230 tl'ye fırlamış.:/
Eğer benim için fiyat önemli değil güzel bir peeling olsun diyorsanız denemenizi tavsiye ederim.


5 yorum:

  1. Urun özellikleri güzel ama fiyatı biraz tuzlu buldum

    YanıtlaSil
  2. Ben kullandığımda çok da fazla etkilenmemiştim bu peelingden... 230 TL ise cidden abartı olmuş. Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. epey pahalıymış..cildimiz için değer ama ...sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. çok hoş bir ürüne benziyor lekelere iyi geliyorsa denemek lazım ღ

    YanıtlaSil
  5. marka en güvendiğim markalardan biri ama benim için yüksek bir fiyat :)

    YanıtlaSil