30 Ocak 2019 Çarşamba

Revox At Kuyruğu Serumu


Revox saç bakımında sevdiğim markaların başında geliyor.
Şu ana kadar kullandığım tüm ürünlerinden memnun kaldım.
Bu saç serumu da bir süre önce firma tarafından gönderilmişti ve tam da doğum sonrası aşırı saç dökülmesinin ardından gelince pek bir sevinmiştim.
Zaten ince telli, cansız, dökülmeye meyilli saçlara sahibim ve hormonal değişimler, kansızlık gibi etkenlerden dolayı saçlarım dökülüyor.
Ürünün içeriğinde 10 ayrı bitki ve 3 essensiyel vitamin bulunuyor.

İçerik:



Saç serumunu haftada 1 kez kullandım, tüm saç diplerime sıkıp masaj yapıp en az 30 dakika beklemesi gerekiyor ama ben çoğunlukla 2-3 saat beklettim.
Bitkisel içeriğinden dolayı pek hoş olmayan bir kokusu var ama benim için önemli olan etkisi zaten alışınca bu kokuyu pek önemsemiyorsunuz.
Ben etkisini şişenin yarısına gelince görmeye başladım fazlaca olan saç dökülmesini durdurdu, ayrıca saç diplerimdeki kaşıntıyı da azaltıp, saçlarıma güzel bir parlaklık verdi ve koparak dökülmeleri engelledi.

Yeni saç çıkarmasa da ben etkilerini sevdim indirimde denk gelirsem alacağım bir ürün oldu.

Serumun satış fiyatı 90 tl 

3 yorum:

  1. Pahalı gibi ama sorunu çözüyor ise sorun yok

    YanıtlaSil
  2. fiyatı ne olmuş öyle fena değildi diye hatırlıyorum ama almam bu fiyata yani..

    YanıtlaSil
  3. Bana da gönderildiğinde baya severek kullanmıştım, bebek saçlarımın çıktığını hatrılıyorum sanki... fakat fiyatı cidden uzaya ulaşmış :( güle güle kullan Ayşe'cim! Öperim!

    YanıtlaSil