17 Ocak 2019 Perşembe

Alışveriş (Aralık 2018)




Bilgisayarımdaki sorundan dolayı malesef 2018'in son alışveriş yazısı gecikti.
Aslında aldığım ürünlerin çoğu Kasım ayında alındı ama Almanya siparişleri olduğu için elime ancak Aralık ayı sonlarına doğru geçti.


The Ordinary markasının geçen sene iki ürününü almış ve memnun kalmıştım hatta halen daha o ürünleri yazamadım neyse Almanya Douglas'ta kasım ayında %20 indirim olunca kaçırmadım ve hemen arkadaşıma sipariş verdim.
Hyaluronic Acid'i geçen sene almış ve severek kullanmıştım ondan 2 tane birden söyledim.
Yine HA içeren nemlendiricisini İnstagram'da severek takip ettiğim @alalimguzelleselim hesabının sahibesi Belkıs hanım çok memnun kaldığını söyleyince onu da 2 tane istedim umarım bende memnun kalırım.
Göz çevresi için Caffeine Solution aldım henüz yeni kullanmaya başladım etkisini görünce hemen yazacağım.
Cildimdeki leker, pürüzler içinse Salicylic Acid 2% Solution, Ascorbid Acid 8% Alpha Arbutin ve Granactive Solution 5% aldım.
En çok bu üçlünün etkisini merak ediyorum umarım işime yarar.
Tüm ürünlerin tek tek yazıları gelecek.


The Ordinary ürünlerinin yanına çok merak ettiğim Becca Corrector'u de ekledim zira Türkiye'den çok daha ucuza geldi.:)
Kullanmaya başladım bile henüz tam olarak bir yorum yapamam ama şimdilik sevdim diyebilirim.


Buradan ise Sephora'nın %20 indirimini değerlendirdim oradan da sadece Origins'in yeni maskesini, Smashbox kapatıcıyı, Sephora dudak peelingi ve dudak maskesini aldım.
Smashbox kapatıcıyı Sephora'daki görevlinin tavsiyesiyle aldım günlük, ağır olmayan bir kapatıcı arıyordum şimdilik memnunum yakında yazarım.
Origins Maskeyi hala fırsat bulup kullanamadım nedense önce elimdeki az kalanları bitireyim de öyle açayım diye düşünüyorum.:)
Bu arada Sephora'ya yeni şahane ürünler gelmiş mesela aklım Huda'nın yeni minik paletlerinde ve Zoeva'nın yeni gelen far ve allık&aydınlatıcı paletlerinde umarım kendimi tutarım ve onlardan birini almam.:)

Tüm ürünleri kullandıkça inşallah bloğa da yazacağım.:)

6 yorum:

  1. harika ürünler teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ürünler etkili ise ben de alabilirim tek tek tanıtımları da gelecek mi :)

    YanıtlaSil
  3. Etkili ürünlermiş püf noktalarınız harika

    YanıtlaSil
  4. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  5. Ordinary'leri indirimli yakalayıp depolamakla iyi yapmışsın canım, HA solüsyonu bence de çok güzel. Fakat Natural moisturizing factors'dan ben pek memnun kalmamıştım, umarım sen beğenirsin. Diğer aldıklarını da güzel günlerde kullan, çok öperim!

    YanıtlaSil