12 Mayıs 2012 Cumartesi

Yves Rocher İnositol Vegetal Göz Kremi


Bu kremi yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ve artık sağlıklı bir yorum yapabileceğimi düşünüyorum.
Daha önce Yves Rocher'ın hiç bir göz çevresi ürününü kullanmamıştım bugüne kadar kullandığım tüm Yves Rocher ürünlerinden memnun kalınca ve marmara forum mağazasındaki görevli bayanda bu kremi önerince alıp denemek istedim.
 Benim birazda genetik olan göz altı morluklarıma bir nebze faydası olur mu acaba umuduyla aldığım bir kremdi fakat öyle aman aman morluklarımı aydınlatmada bir faydasını göremedim.
Amma velakin nemlendirmesinden çok memnunum benim göz çevrem çok hassasstır geçen sene kullandığım bir göz çevresi kremi yüzünden yağ bezecikleri oluşmuştu artık göz kremi kullanırken korka korka kullanır olmuştum.
Bu kremde asla böyle birşey olmadı cildim hiçbir tepki vermedi bu kremi kullanmaya başladığımdan beri göz çevrem daha canlı daha güzel gözüküyor ahh bi de morluklar azalaydı.:(
Ama ne yazık ki öyle bir çırpıda göz çevresindeki morlukları yok edecek bir kremin olduğunu düşünmüyorum 6 ay bi kremi kullanın morluklarınız gidecek diyenede inanmıyorum.


Gördüğünüz gibi normal kremler gibi beyaz değil bej renkli fakat göz çevrenize sürünce renkten eser kalmıyor.
Bu krem bitince yenisini almayı düşünmüyorum çünkü Yves Rocher'ın yeni satışa giren cure solutions serisindeki göz çevresi kremine gözümü diktim.:)

Eğer öyle fazla bi morluk sorununuz yoksa benim gibi 30'a 1 kalmışsa hani artık göz çevremde yeni başlayan veya er yada geç bir başlayacak olan kırışıklara önlemimi alayım göz çevrem daha canlı gözüksün diyorsanız bi de fiyatı yüksek krem olmasın diyorsanız Yves Rocher'a bi bakmakta fayda var.:)

Kremin satış fiyatı 54.90 ben indirimdeyken baya bi uyguna almıştım.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder