11 Mayıs 2012 Cuma

Avon Color Trend Transforming Likit Eyeliner


Bu ürünü alalı birkaç hafta oluyor kampanya 5'in panoramasında görüp almıştım kampanya 6'da artık satışta benim gibi merak edenler alabilirler.:)
Farları eyeliner olarak kullanma olayından ötürü ilgimi çekti ve ne menem bişeymiş deyip aldım ve oldukça beğendimde.


Görmüş olduğunuz bu mini minicik ürünün işlevi farlarınızı eyeliner olarakta kullanmanızı sağlamak ki ben alırken pekte umutlu değildim sadece merakımdan aldıydım.
Katalogta şeffaf eyeliner'ı göz farınıza sürün ve kirpik diplerinize uygulayın yazıyor fakat öyle yapınca fırça baya bi boyanıyor sonra temizlemesi baya iş oluyor.
Bende tam tersini yaptım önce kirpik dibime şeffaf eyeliner'ı sürdüm sonra üzerine eyeliner fırçası veya kesik uçlu bir far fırçasıyla farı incecik üzerine geçtim oldu mu bana güzel bi eyeliner ohh pek bi hoşuma gitti.:)



Dediğim gibi alırken pek umudum yoktu ama fiyatına göre performansı gayet iyi kampanya 6'da bu ürünü 5.80 tl'ye alabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder