24 Mayıs 2012 Perşembe

Son Zamanlarda Aldıklarım...

Bu aralar ihtiyacım olmadıkça veya canım sıkılıpta kendimi alışverişe vermedikçe birşey almamaya çalışıyorum.
Ki canım sıkkınken keskel alaka şeylerde aldığım olmuyor değil.
İşte yaklaşık 10 günde şu gördüklerinizi aldım ama hepiciği indirimdeydi ondan ötürü aldım yoksa almazdım.:)


Efenim gördüğünüz Niveaları Migros'tan 19 mayıs haftasındaki kozmetik ürünlerde %50 indirimden aldım.
Toniğim baya azaldı pure beauty toniği merak edip aldım.
Temizleyiciyide jel temizleyici olduğu için aldım ve peelingi bakalım nasılmış diye aldım.
Maskeleride bir arkadaşım çok güzel mutlaka dene dediği için aldım bi de buraya eklemeyi unuttuğumu şimdi fark ettiğim makyaj temizleme mendilini aldım.:)

Listerine'yi watsons'tan aldım daha önce farklı markaları kullandım ama Listerine kullanmamıştım bakalım bu nasılmış.:)
Marrionaud fırça ve QVS fırçayı aldım.

En sağda gördükleriniz Benri makyaj temizleme pamuğu ve çubukları ise Gratis anneler günü indiriminden aldım.
The Balm göz kalemlerinide yine aynı indirimden aldım malesef ben gidene kadar mary lou aydınlatıcı, allıklar, tekli farlar ve far paletleri bittiği için ve bende bir göz kalemi delisi olduğum için bu kalemleri aldım.:)

%50 indirimleri en az zararla atlattığım için mutluyum.:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder