31 Mayıs 2012 Perşembe

Bitenler (6)

Ve bu ayın biten ürünleri ile karşınızdayım malum bir de project panımsı bişey yapmaya çalışıyorum onun postu ayrıyetten gelicik.:)

Bu ay daha çok makyaj ürünü bitirebildim ki daha bitirilmesi gereken bi dolu makyaj malzemem var.:)


Avon Clearskin Siyah Nokta İçin Maske: Tam adını yazmak zor geldi bende kısaca ürünü böyle özetleyeyim dedim:) öyle ahım şahım bi ürün değil zaten bitsede gitse dediğim bir üründü bitti ve yerine yenisi alınmayacak.

The Body Shop E Vitamini Hassas Yüz Köpüğü: Kremsi bir ürün ben krem temizleyicileri pek sevmediğim için yeniden almak niyetinde değilim yazısı için tık tık

Clinique Liquid Facial Soap Mild: Tester bir üründü yaklaşık 5-6 kez kullandım ve çok memnun kaldım elimdeki temizleyicilerim bittiği zaman tam boyunu almayı düşünebilirim.

Yves Rocher Hydra Specific Gündüz Kremi: Kışın kullandığım bir kremdi özellikle akşam yatarken kullandım ama yazın ağır geleceği için şimdilik yenisi almayı düşünmüyorum ama çok severek kullandım vede çok memnun kaldım yazısı için tık tık


Ecolinn Ecocare Saç Kremi: Bu biten herhalde 3. şişedir çok severek kullanıyorum yerine yenisi açıldı bile :)

Yves Rocher Yağlı Saçlar İçin Şampuan: Çok memnun kaldığım bir diğer Yves Rocher ürünüde bu şampuan saçlarımdaki yağlandırmayı geciktirmesi ise bana göre en önemli özelliği 2. şişenin bile yarısına geldim stokta bir tane daha var yazısı için tık tık

Sensodyne Diş Macunu: Yine uzun zamandır kullandığım bir ürün benim için tek eksisi hayvanlar üzerinde deney yapıyor olması keşke bunun kadar iyi bir başka diş macunu bulsamda artık sensodyne almasam.:(


İşte bu gördüğünüz ürünlerde bitsede gitse dediklerimin arasında yer alıyordu.

Avon Mineralli Likit Fondöten: Yapısını, cildimdeki duruşunu çok sevdiğim bir fondötenti fakat satıştan kaldırıldı bi de en açık rengi bile biraz koyu geliyordu.

Oriflame Makyaj Bazı: Fena değil diyebileceğim bir üründü bu da satıştan kaldırıldı.

AAnew Concealer: Malesef bitiremeden çöpe gidiyor çünkü rengi bariz turuncu göz altlarımda berbat duruyor bu sebeple çöp ayrıyetten yazısı için tık tık

Watson's Magic Lip Balm: Bitirmeye çalıştım ama dibinde kaldı artık atıyorum bi daha asla almayı düşünmüyorum.

Avon Çift Uçlu Göz ve Dudak Kalemi: Bu da severek kullandığım bir üründü ve sonunda bitti eğer bitiremeseydim son kullanma tarihi geçip çöpe gidecekti.

Oriflame Ruj: Birkaç sene önce almıştım sedefli güzel bir rujdu tabi kalıcı değil ama rengini beğeniyordum gül kuru güzel bir renkti o da bitti gitti...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder