9 Mayıs 2012 Çarşamba

Clinique High İmpact Curling Mascara


Daha önce Clinique'nin mascaralarını hiç kullanmamıştım ama merakta ediyordum.
Yakın zamanda Boyner'de bir Clinique ürünü alana bi dolu deneme boy ürün dolu çanta 79 tl'ydi işte o çantadan çıkan rimelde budur efenim:)
Genelde bu tarz fırçaları beğenmiyorum nedense ama bu rimeli beğendim en önemlisi kirpiklerinizi yapış yapış yapıp ağır bir his vermiyor.
Ve en önemlisi zor çıkan bir rimel değil zaten Clinique bu rimel için ''
Kirpikleri uzun, belirgin ve kıvrımlı haline getirir, üstelik gerginlik, çekme ve kopma hissi olmadan. Kavisli fırçası her kirpiğe kolay uygulama sağlar. Bulaşmaz ve akmaz. 24 saat kalıcıdır. Ilık suyla kolayca temizlenir. Oftalmoloji testinden geçmiştir.'' demiş.
Doğruda demiş gerçekten ekstradan bir makyaj temizleyiciye gerek kalmadan kolayca çıkarabiliyorsunuz.



Gelelim kirpiklerimi ne hale getirdiğine açıkcası benim öyle takma kirpik gibi görünen kirpiklerim olsun gibi bir isteğim olmadı için bu rimelin verdiği görüntüden memnun kaldım.
Gayet güzel kıvırdı ve belirgin hale getirdi vede birazda olsa uzattı.
Bitince tam boyunu alır mıyım neden olmasın alabilirim ama bunun bir de curling olmayanını denemek istiyorum.:)

Rimelin tam boy satış fiyatı 55 tl



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder