23 Mayıs 2012 Çarşamba

Avon Color Trend Ruj / Pink Sunrise


Avon'un bu rujunu nude tonlarda rujlara ilk sardığım zamanlarda merakımdan almıştım fakat neredeyse aldığım gibi duruyor birkaç kez ya kullandım ya kullanmadım.
Artık sık sık kullanıp bitirme derdine düştüğüm rujlarımdan kendileri tabi çoğu zaman tek başına kullanmıyorum üzerine farklı bir renkte ruj geçiyorum çünkü rengi dudağımda pekte güzel durmuyor.


Gördüğünüz gibi aslında rengi güzel ama ben pek ısınamadım zaten Color Trend serisi Avon'un en ucuz ürünlerinin mevcut olduğu bir seri ve bana göre rujları oldukça kalitesiz ki ben Avon'un rujlarını çok beğenirim ama Color Trend'in rujlarıyla yıldızım barışmadı.


Kalıcı rujlardan değil sık sık tazelemeniz gerekiyor artı bir de rujun rahatsız edici bir kokusu var.
Yani işin özü bitince alınmayacak bir ruj tabi bitirebilirsem ki bitmeden çöpe gitmeside kuvvetle muhtemel:)
Rujun katalog satış fiyatı 9.40 ama sık sık indirime giriyor hatta bu ay 4 tl'ye alabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder