22 Mayıs 2012 Salı

Okudum...



Bu hafta görmüş olduğunuz iki kitabı bitirdim aman nazar değmesin bu aralar kitap okumaya baya bir vakit bulmaya başladım daha okunmayı bekleyen bi dolu kitap var.

Destina - Mine G. Kırıkkanat: Bu kitabı bir arkadaşımdan aldım konusu ilgimi çekti aslında kitabın başları, anlatımı gayet hoş ama sonu bana göre çok basit bitiyor.
Hani mutlaka okunmalı denilecek kitaplardan değil geçmişle geleceğin karışımı bir konusu var.

Kitabın konusu ise şöyle: Bu yakın gelecekte, İstanbul Küresel Yönetim'in idaresine geçmiş, Türkler de göç ettikleri farklı ülkelerde asimilasyona uğramıştır. Haç ile Hilal'in savaşı sona ermiş, yerini Hıristiyanlığın mezhep çatışması almıştır. Bu savaşın galibini, Roma'nın ilk Hıristiyan imparatoru ve Konstantinopolis'i başkent yaparak Hıristiyanlığa armağan eden Büyük Konstantin'in soyundan gelen bir vârisin bulunması ya da tam tersi ortadan kaldırılması belirleyecektir. Konuya ve bölgeye hâkim olmaları nedeniyle seçilen üç Türk ajan, rüyaların izinden giderek çıktıkları zaman yolculuğunda kıyasıya bir mücadelenin tam ortasında bulacaklardır kendilerini.

Yavuz - Okay Tiryakioğlu: Bu aralar Okay Tiryakioğlu'nun kitaplarına dadanmış durumdayım Mevlana-Aşk Beni Sende Öldürür kitabından sonra yazarın diğer kitaplarınıda merak edip sırayla okumaya başladım.
Bu kitapta diğerleri gibi yine çok güzel akıcı anlatımı ile okurken asla sıkılmadan tarihin tozlu sayfalarında geziniyorsunuz eğer sizde benim gibi tarih tutkunuysanız Yavuz Sultan Selim Han'ı farklı bir biçimde anlatan bu kitabı okumanızı tavsiye ederim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder