16 Mayıs 2012 Çarşamba

Clinique Airbrush Concealer


Yaklaşık 3 haftadır severek kullandığım bir ürün daha önceleri likit kapatıcılara uzak dururdum ama stick kapatıcılarda bir türlü aradığımı bulamayınca likit kapatıcıları denemeye başladım.
Birkaç likit kapatıcı hüsranı yaşadım ama yılmadan önüme gelen markanın likit kapatıcılarını denedim ve işte sonunda çok beğendiğim bir likit kapatıcı buldum.


1 seneye yakındır şurada anlattığım Mac Studio Finish concealerı kullanıyorum ama o biraz ağır geliyor günlük hiç makyaj yapmadığım fondöten, renkli nemlendirici bile sürmediğim zamanlar için hafif bir kapatıcı arıyordum ve bu gördüğünüz kapatıcı tamda istediğim gibiymiş.


Daha önce Clinique'nin line smoothing kapatıcısını denemiş ama benim göz altı morluklarımı kapatmak konusunda pek bir işe yaramadığı için almamıştım.
Boyner'de ki görevli bayan bu line smoothing'ten çok daha iyi mutlaka deneyince deyince ayıp olmasın deneyeyim bari diye deneyip beğenip alıp çıktım kullandıkça iyi ki denemişim diyorum.:)


Bendeki renk 04 neutral fair cildimde tam uyum sağladı özellikle göz altlarıma sürdüğümde bende kapatıcı var diye bağırmıyor çok doğal duruyor.
Zaten bir kapatıcının görevide doğal görünmesi değil midir?
Orta kapatıcılıkta bir ürün ve en önemlisi göz altlarımı kurutmadı vede çizgilere dolma yapmadı ki üzerine pudra geçmeden bile bir sorun çıkarmıyor.:)

Ürünün satış fiyatı 69 tl fakat ben Boyner'de kampanya vesilesiyle 48 tl gibi bir fiyata aldım.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder