14 Ağustos 2014 Perşembe

Tatilde Neler Kullandım?

Geçen hafta tatile çıkmadan önce bloğumda şöyle bir yazı yazmıştım.
Yanıma olabildiğince az ürün almaya özen göstersem de yine küçük bir çanta dolusu kozmetik malzemesi götürmüştüm.
Bakın neler götürmüşüm ve bu götürdüklerimin ne kadarını kullanmışım.
 
 
Yazıyı uzun tutmamak için sadece hangi makyaj ürünlerini kullandığımı hangilerini boşuna yük ettiğimi yazacağım.
Çünkü cilt bakım ürünlerinin hepsini kullandım hatta Yves Rocher peelingimi bile kullandım.
Avene termal su elimden düşmedi diyebilirim, Oriflame Ayak Kremini de iyi ki yanıma almışım.
Gelelim işin renkli kozmetik kısmına aslında aldıklarımın bir çoğunu kullandım sadece birkaç tanesini hiç kullanmadım.
 
İşte yanıma aldığım renkli kozmetikler
 
 
Ve kullandıklarım
 
 
Aslında her gün makyaj yapmadım ama yaptığım zamanda elim bunlara gitti.
Maybelline bb kremin yapısını, duruşunu, varla yok arası oluşunu sevsem de nedense MAC MSF Pudrayı tek başıan kullanmayı tercih ettim.
MAC Pro Longwear Rosy Outlook allığımı kullandım diğer allığı yanıma almasam da olurmuş.
Far zaten hiç kullanmadım gibi bir şey kullandığım zaman ise Wet N Wild Brulee ve Oriflame krem farların Rose Gold'unu kullandım.
Tabi bu sıcakta farlar dayansın diye Rival De Loop far bazını da kullanmayı ihmal etmedim.
Göz kalemleri ise vazgeçilmezim olduğu için hem MUFE, hem Clinique hem de MAC'i kullandım ayrıca Ağustos sıcağında kendilerini test etmiş oldum.
Ve bana göre en dayanıklısı MAC Powerpoint oldu hemen ardından MUFE ve Clinique geliyor ikisinin performansı eşit diyebilirim.
Kapatıcı olarak göz altlarıma Rimmel London Match Perfection yüzümde kapatmak istediğim lekelere ise MAC Studio Finish kapatıyı kullandım.
Hem kahverengi hem de siyah rimeli sıkça kullandım artık kendileri bitmek üzere çok çok az kaldılar.
Kaşlarım için pratik olmasından ötürü Benefit Gimme Brow kullandım hatta makyaj yapmasam bile kendisi kullandım.
Son olarak rujlar en çok Labello spf30 içeren lip balmı kullansam da Maybelline Baby Lips ve NYC Applecious'da elimden düşmedi.
Birkaç kez de MUA ve Oriflame rujlarımı kullandım açıkcası yanıma aldığım dudak ürünlerinin hiç biri yanımda zayi olmadı.:)
 
Açıkcası yanıma çok fazla ürün yük etmediğim için pek mutluyum eğer sizde tatilde fazla makyaj yapmayan biriyseniz yanınıza fazla ürün yük etmemek en iyisi:)
 
 
 

8 yorum:

  1. bence işe yarayan güzel ürünler seçmişsin canım:) tatillerde bende çok fazla yük etmiyorum kullanmayacağım makyaj ürünlerimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım en iyisi az ve öz ürün götürmek:)

      Sil
  2. olsun yinede çoğunluk kullanmışsın ayrıca bu konuyu video ile anlatsan zevkle izlerdik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videoyu çekmekten çok onu hazırlama aşamasında çok bir bilgim olmadığı için video çekmekten uzak duruyorum.:)

      Sil
  3. Ben de genelde her şeyden birer tane götürüyorum seçmekle uğraşmayayım, götürdüklerimin hepsini garanti kullanayım diye :D O kadar sıcak ki ten makyajı diye bir şey söz konusu değil :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en iyisini yapıyorsun zaten dediğin gibi ten makyajı falan yapılmıyor bir kalem, bir ruj belki azıcık allık yetiyor.:)

      Sil
  4. bak bu güzel bir post olmus, bende genelde tatile gördügümden cok daha az sey kullanip bos bos yük etmis olanlardanim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) işte bende öyle boşuna boşuna yük ede ede az ürün yük etmeyi öğrendim.:)

      Sil