21 Ağustos 2014 Perşembe

Oriflame The One Colour Unlimited Rujlar

 
 
 
 
Daha önce bu serinin bana Oriflame tarafından gönderilen Forever Plum rengini yazmıştım hatta linkini de koyayım tam olsun.:)
Ama hediye gelen renk pek bana göre değildi ve bende bir daha indirime girdiğinde gözüme kestirdiğim iki rengi almaya karar vermiştim ve görmüş olduğunuz İnfinite Rose ve Rosewood Eternity renklerini aldım.
 
 
Sol: İnfinite Rose, Sağ: Rosewood Eternity
 
Yapısını çok sevmiştim ve aldığım 2 renkte aynı şekilde yumuşacık, kolay sürülüyor, dudakları kurutmuyor.
Ama bu ikisinden İnfinite Rose rengini daha bir sevdim çünkü içerisinde sim, ışıltı vs. yok ve sürdükten sonra hafiften yarı mat durması çok hoşuma gitti.
Diğer renkte hafiften bir ışıltı mevcut ama bu asla günlük kullanıma engel değil.
Kalıcılıkları ise birşey yenilip içilmediği takdirde 3-4 saat kadar diyebilirim.
 
 
Sol: Rosewood Eternity, Sağ: İnfinite Rose
 
Aldığım her iki rengi de sevdim eğer sizde uygun fiyatlı, iyi bir ruj arıyorsanız Oriflame'in The One serisinin rujlarına bakabilirsiniz.
Rujların indirimsiz satış fiyatı 26.90 ben indirimde 12.90'a aldım tabi temsilci olduğum için geliş fiyatıyla 12.90'dan daha da uyguna geldi.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 yorum: