22 Ağustos 2014 Cuma

Prozinc Saç Bakım Maskesi

 
 
 
 
Bir süre önce Dermotek tarafından bu gördüğünüz Prozinc Saç Bakım Maskesi denemem için gönderilmişti.
Araya tatil girince yazısı biraz gecikti ama yaklaşık 5 hafta gibi bir zaman sürecince ürünü iyice kullanmış ve performansını gözlemlemiş oldum.
Kabı sert bir plasikten ayrıca kapağını açtıktan sonra içerisinden yine ayrıyetten bir koruma amaçlı kapak çıkıyor.
Ürün 150 ml ki eğer saçlarınız çok uzun değilse düzenli kullanımda 5-6 ay kadar kullanabilirsiniz.
Gelelim maskeye bakın firma bu ürün için ne demiş:
 
Bitkisel bir kompleks olan Sanicapyl kepeğin önlenmesine, sebum kontrolüne, kaşıntı gibi hassasiyetlerin giderilmesine yardımcı olurken saç derisinin nemlendirilmesine, dinlendirilmesine ve arındırılmasına da katkıda bulunur.
         Saçın parlamasına, yumuşaklık kazanmasına ve kolayca şekil almasına yardımcı olur.
         İçeriğindeki Trichogen sağlıklı saç gelişimi için uygun ortamın sağlanmasına yardımcı olur.
         Protein yapısındaki Phytokeratin sayesinde saçınızın zamanla tarama, hava kirliliği ve güneş ışınları nedeniyle kaybettiği elastikiyet ve canlılığı geri kazanmasına yardımcı olur.
         İçeriğinde bulunan Shea Butter ile yıpranmış saç ve saç derisini nemlendirir.
Saçın kırılmasını, koparak dökülmesini engellemeye yardımcı olur.
         Dermatolojik olarak test edilmiştir.
         Renklendirici içermez.        
Paraben içermez.
 
Öncelikle hemen belirteyim benim saçlarımda boya vs. yok, uçları kuru dipleri yağlı bir saça sahibim ve aşırı elektriklenir bu yüzden hep maske veya duş sonrası mutlaka bakım serumu kullanırım.
Ben bu maskeyi haftada 2 kez saç diplerimden ucuna kadar uyguladım ki genelde maskeleri saç diplerime uygulamam kaşıntı, kepeklenme yapabiliyor.
Fakat bu ürünün açıklamasında saç diplerine de uygulanabilinir yazdığı için uygulamayı tercih ettim.
Oldukça yoğun bir kıvamı var eğer saçlarınız uzun veya gür değilse üründen çok fazla kullanmanıza gerek olmayacaktır.
İçeriğinde ki Shea yağı sayesinde saçlar yumuşacık oluyor, kolayca taranıyor ki benim saçlarım ince telli olduğu için fazlaca dolaşır ama bu maskeyi kullandığım zaman böyle bir sorunla karşılaşmıyorum.
Ve bir de benim saçlarımdan muzdarip olduğum bir konu da elektriklenmesidir normalde bazı maskeleri kullandıktan sonra bile mutlaka argan yağlı serum sürerim.
Ama bu maskeyi kullandıktan sonra ekstradan saç bakım serumu vs. kullanmama gerek kalmıyor çünkü elektriklenme gibi bir sorunum olmuyor.
Saçlarımda boya veya herhangi bir kimyasal işlem olmadığı için boyalı ve aşırı kuru saçlar bu maskeden benim kadar memnun kalır mı net birşey diyemem ama ürünün ambalajında tüm saç tipleri için yazdığını da belirteyim.
Ürünün bir başka vaadi de saç dökülmesine iyi geldiği şeklinde benimde yaklaşık 6-7 aydır fazlaca saçlarım dökülüyor.
Peki benim bu problemime iyi geldi mi azıcık iyi geldi diyebilirim ama benim saçlarımın dökülme sebebi kansızlık eğer kan ilaçlarımı düzenli alırsam saçlarımın dökülmesi gözle görülür bir şekilde azalıyor.
Eğer ki sağlık probleminiz olmadan mevsimsel, kimyasal işlem vb. sebeplerden saç dökülmesi gibi bir probleminiz varsa bu maske işe yarayabilir.
Ama benim gibi kansızlık vb. sağlıksal sebeplerden dolayı saçlarınız dökülüyorsa mutlaka önce içten tedavi edilmesi gerekiyor yoksa saç bakım ürünleri dıştan sadece bir yere kadar işe yarıyor asıl problem çözülmedikçe kozmetikler ne yapsın.

İçerik:

 
Rahatsız edici bir kokusu olmamasını, saçlarıma verdiği parlaklığı ve hacimi, uygulama sonrası saçlarımın yumuşaklığını ve kolay taranmasını, elektriklenmeyi azaltmasını sevdim.
Bence bir çok uygun fiyatlı maskeyle kıyasladığımda verdiği sonuç çok iyi ama daha yüksek fiyatlı daha profesyonel ürünlere göre performansı biraz daha aşağıda kalan bir maske diyebilirim.
 
Maskenin eczanelerde ki satış fiyatı 29.50 lira ama online eczane sitelerinde biraz daha uyguna bulmanız mümkün olabilir.
 
Eğer ki saçlarınızda benim gibi hafiften bir kuruluk problemi varsa, fazlaca elektrikleniyorsa ve cansız ise bu maskeyi tavsiye ederim.
 Bitirdiğim zaman yeniden alır mıyım derseniz elimde ki maske stokları bitince ve uygun fiyata satan bir site bulduğum vakit yeniden alabilirim.:)
 
 
 

3 yorum:

  1. bu ürününün şampuanı ve saç diplerine sıkılan sprey şeklinde olanları var.Evet kullanırsan dikkat edersen önce döküyor sonra toplamaya başlıyor. ve en son aşama birer kutu kullandım şampuan 3 adet saç kremi 1 adet spreyden de 1 adet. Bıraktığın zaman çok daha fena oluyor.bağışıklık yapıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde bu tarz ürünler kullanılırken iyidir ama bırakılınca dökülme, sönüklük başlar özellikle kuaförlerde satılan ürünlerde bunu çok duyuyorum ama memnun kalınca da devam etmek sanırım en iyisi:)

      Sil
  2. Doktorumun tavsiyesi ile prozinc şampuanı kullanıyorum ben de . Şimdilik iyi gibi. İlerleyen zamanalrda yazarım yorumlarımı.

    YanıtlaSil