20 Ağustos 2014 Çarşamba

Eklips Far Fırçası

 
 
 
Gratis'lerde kısa bir süre önce satılmaya başlayan Eklips makyaj fırçalarının daha önce açılı kontür fırçasını yazmıştım o fırçayı çok beğenince bir de far fırçasını alıp denemek istedim.
Öncelikle bu fırçaların cruelty free olduğunu yani üretilirken hayvanlar üzerinde deney yapmadığını saplarının bambudan olduğunu belirteyim.
Ecotools fırçalarla aşırı bir benzerlikleri var ama Eklips'ler Ecotools'tan çok daha ucuz performansların da nasıl farklar vardır Ecotools'tan pek bir fırçam olmadığı için kıyas yapamayacağım.
Neyse sadete geleyim bu fırçayı indirimde 2-3 lira civarında bir fiyata almıştım hatta beğenmezsem de birşey kaybetmem diye düşünmüştüm.
Ama kullanınca baya bir beğendim sık tüyleri olan, farı güzel dağıtan, kolayca temizlenen bir fırça özellikle tek renkte far süreceğim zaman elim hep bu fırçaya gidiyor.
Hatta iki farklı renkte farı karıştırırken de fena bir performans göstermiyor açıkcası uygun fiyatlı makyaj fırçaları içerisinde beni performansıyla şaşırtan bir fırça oldu.
Eğer yeni makyaj yapmaya başladıysanız veya bir fırçaya yüksek meblağlar veremem diyorsanız Eklips'in makyaj fırçalarını deneyebilirsiniz hele bir de indirimde denk gelirseniz süper olur.:)
 
Sosyal Mecralarda Mor Menekşe :)
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder