26 Ağustos 2014 Salı

Maybelline Dream Fresh BB Krem

 
 
Genelde fondöten yerine bb krem, renkli nemlendirici kullanmayı daha çok tercih ediyorum.
Özellikle de yaz aylarında bu tarz hafif ürünlerden şaşmıyorum.
Ten rengim fazlaca beyaz olduğu için her beğendiğim ürünü alamıyorum ama Maybelline'in BB Kreminin en açık rengi olan Fair ten rengime uyunca ve yapısını da beğenince ee bir de indirimde denk gelince tereddüt etmeden aldım.
Çok az kapatıcılığı olan, cilde hoş bir ışıltı, doğal bir görüntü oluşturan, SPF30 içeren bu BB kremi aldığımdan beri sıkça kullanıyorum.
Ürün 8 in 1 iddiasında bir ürün ve kısmen bu iddiasını yerine getiriyor.
Yağ içermiyor, orta derece de bir nemlendirme özelliği var, cilt tonunu eşitliyor.
Benim cildim kuru-karma bir cilt ve eğer ki üzerinden hafifçe bir pudra ile geçmezsem sürdükten 2-3 saat sonra t bölgemde hafiften bir parlama yapmaya başlıyor bu yüzden mutlaka pudra ile sabitlenmeli.
 
 
Eğer spf içeren, az da olsa nemlendiren, uygun fiyatlı ve en önemlisi cildiniz de kapatılacak çok kusurunuz yoksa bu BB kremi deneyebilirsiniz.
Uzun saatler ciltte kalan bir ürün olmasa da en azından 5-6 saat boyunca ciltte gayet güzel duruyor.
Hafif bir makyaj yapmak istediğim, yüzüme azıcık ışıltı gelsin istediğim zaman bu ürünü kullanıyorum ve duruşuyla, hafif yapısıyla beğendiğim bir ürün oldu.  
 
Fiyatı ise 19-20 lira civarında ama Gratis, Watsons vb. mağazalarda %40-%50 indirimde denk geldiğinizde bu ürüne şans verebilirsiniz. 
 

2 yorum:

  1. Gerçekten faydalı ve güzel bir yazı olmuş.Almaktan vazgeçmiştim ama şimdi acaba alsam mı diyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Canım eğer cildin yağlı değilse ve hafif yapılı bir ürün arıyorsan büyük ihtimal beğenirsin indirimde denk geldiğince uygun fiyata dene derim.:)

    YanıtlaSil