17 Ağustos 2014 Pazar

Okudum: Masumiyetin İçin Savaş - Tess Gerritsen

 
Arka Kapak:
 
Masum olduğu kanıtlanana kadar o bir suçluydu...

Miranda Wood evine geldiğinde, ayrılmak istediği yasak aşkını yatağında ölü bulur. O şimdi insanların gözünde hem tanık hem de şüpheli durumundadır. Kimliği belirsiz bir adam tarafından kefaleti ödendiğinde ise dikkatleri daha da üzerine çeker.

Miranda suçsuzluğunu ispatlamak için çabaladıkça, kendisini karanlık bir bataklığın içinde bulur. Şantaj ve sıra dışı skandallar ortaya çıktıkça gerçeğe daha da yaklaştığını hisseden Miranda, katil tarafından takip edildiğini fark eder. O, katil için büyük bir tehlikedir ve bu tehlikenin ortadan kaldırılması gerekiyordur… Masumiyetini kanıtlamak için verdiği mücadelede sevgilisinin hayatına dair öğrendiği sırlar Miranda'nın kurtuluşu olabilecek midir?

"Tess Gerritsen, kütüphanemden asla eksik etmediğim yazarlardan biri. Her kitabıyla beni kendisine hayran bırakıyor."
Stephen King

"Tess Gerritsen yine harikalar yaratmış. Masumiyet uğruna verilen mücadele ancak bu kadar güzel anlatılabilir."
Publishers Weekly

"Sırlarla dolu ölüm, gözü dönmüş bir katil ve masum bir kadın... Bu üç temayı bir araya getiren yetenekli yazar, okurlara muhteşem bir roman sunuyor."
Booklist

"Tess Gerritsen, Masumiyetin İçin Savaş adlı kitabında heyecan dolu bir macera ve merak uyandıran bir aşkla karşımıza çıkıyor."
Romantic Times Book Reviews
 
*****
 
Gölgesizlerin Tutkulu Dansı'na nazaran daha bir beğendiğim kitap oldu diyebilirim.
Heyecanı, gerilimi bol ve temposu yüksek, akıcı bir roman elinize aldığınız zaman bitirmeden bırakmak istemeyeceklerinizden gerçi Tess Gerritsen'in şu ana kadar okuduğum tüm romanları akıcıydı ve kısa sürede bittiler.
Daha okunacak birkaç tane daha Gerritsen kitabı var en kısa zamanda onları da alıp okumak istiyorum.

2 yorum:

  1. Ilgimi cekti kitap tam bende böyle heyecan verecek birsey ariyorum, burdaki kitapcilara bakayim varmi gerritsen daha ilk kez duyuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Viva'cım sana Tess Gerritsen'in hemen hemen tüm kitaplarını önerebilirim ama ilk önce Cerrah'ı ardından Çırak'ı oku derim iki serilik bir kitap ve muhteşem ben yazarı bu serisiyle tanıdım ve ardından okumadığım tüm kitaplarına göz diktim.
    Eminim Almanya'da da kitapları vardır çünkü oldukça ünlü bir yazar hatta ABD'de Rizzoli&İsles dizisi bu yazarın kitaplarından esinlenerek çekilmeye başlandı.

    YanıtlaSil