19 Ağustos 2014 Salı

Küçük Bir Yves Rocher Alışverişi

 
Bir süredir Yves Rocher'dan alışveriş yapmamıştım bir çok ürünü bende stoklu olunca haliyle mağazaya gitmek için sebebim yoktu.
Ama eşimin şampuanı bitince bende soluğu Yves Rocher mağazasında aldım.
Bu aralar 60 liralık alışveriş yaptığınız 39 lira ödüyorsunuz ee böyle güzel bir kampanya olunca bende hemen yararlanmak istedim.
Eşime yağlı saçlar için şampuan aldım kendime de asansörlü göz kalemlerinin siyah rengini aldım.
Aslında bir de kayısılı peeling almak istiyordum ama mağazada stokta kalmayınca onun yerine maske aldım.
Hem bu 3 ürüne 39 lira ödedim hemde beyaz ambalajlı şampuanı hediye ettiler.
Eğer bu aralar Yves Rocher'dan almak istedikleriniz varsa mutlaka bir uğrayın derim.
 
 
 
 

6 yorum:

  1. İndirim zamanlarında kayısılı peeling bulmak imkansız neredeyse :/
    Ben de Yves Rocher'in şampuanlarını çok beğeniyorum. Hazır indirim varken stok yapmak lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Yves Rocher´i iyi aklima getirdin, benimde favori bir ojem var YRden onu almak istiyorum. Güle güle kullanin yenileri :)

    YanıtlaSil
  3. Kayısılı peeling bulduğum vakit en az 2 tane alıp kenara koyacağım.:)

    YanıtlaSil
  4. Viva'cım YR sizin orada daha ucuz almak istediklerini indirimde denk getirince al derim.:)

    YanıtlaSil
  5. O şampuanı ben de kullanmıştım, hatta yazı da yazdım o konuda. Diğer şampuanlara göre biraz az köpürüyor ama kısa saçta sorun olmaz bence. Severek kullandığım bir şampuandı. İndirimsiz fiyatı bana fazla geliyor ama indirimden alarak iyi yapmışsın.

    YanıtlaSil
  6. İndirimdeyken şampuanları cidden alınası market şampuanlarına nazaran performansları hem daha iyi hemde içeriğinde silikon, paraben yok.:)

    YanıtlaSil