2 Şubat 2013 Cumartesi

Yves Rocher Ekspres Göz Makyaj Temizleyici

 
Yves Rocher'ın bu zamana kadar kullandığım ürünlerinin bir çoğundan memnun kaldım.
Suya dayanıklı göz makyajını temizlemek için güzel bir temizleyici arayışındayken madem Yves Rocher'ın bir çok ürününden memnun kaldım bunu bi deneyeyim bakalım diye aldım.
Kullanıncada çok memnun kaldım özellikle waterproof göz kalemlerini ve eyeliner'ları gözümü tahriş etmeden kolayca çıkarabiliyorum.
Özellikle eyeliner çıkarmak benim için baya zordu Bioderma Sensibio h2o'dan çok memnunum ama ne yazık ki waterproof ürünleri çıkarmakta zorlanıyor.
Bu temizleyicinin gözümden eyelinerı çıkarırken çamaşır çitilermiş gibi defalarca gözümün üzerinde sürtmeden, birkaç kez nazikçe silerek çıkartmasına bayıldım.
Kullanmadan önce şişeyi çalkalıyoruz ve sonra hemen pamuğa birkaç damla döküp işimizi hallediyoruz.:)
 
 
Waterproof göz kalemi, rimel kullananlara ve sıkça eyeliner kullanıp göz makyajını temizlemekte zorlananlara bu ürünü kesinlikle tavsiye ederim.
Cildimde herhangi bir hassasiyete yol açmaması, tahriş etmemesi ürünün benim için en büyük artısı oldu.
Elbette bittiği vakit yerine yenisi alınacak.
 
Fiyatı 24.90 fakat zaman zaman Yves Rocher bizlere bir güzellik yapıp indirim yapıyor.:)
 

10 yorum:

  1. defalarca bıkmadan aldığım bir ürün,her indirimde kampanyada stokluyorum bende:))

    YanıtlaSil
  2. Özge'cim sanırım benimde bittikçe alacağım bir ürün stoklamakta haklısın:)

    YanıtlaSil
  3. bende bu üründen memnun kaldım bittikçe alacağım bir ürün:)

    YanıtlaSil
  4. Benim içinde bittikçe alınacak waterproof makyaj çıkaran bir ürün olması süper oldu.:)

    YanıtlaSil
  5. Senelerdir bu ürünü kullanıyorum bende çok memnunum en koyu,zor göz makyajını bile bir kaç hamlede çıkarıyor ..bir damlası bile yettiği için uzun bir zamanda giden bir ürün :)

    YanıtlaSil
  6. Yıllardır olan bir ürünü yeni keşfettim aferin bana neyse hiç bulamamaktan iyidir.:)

    YanıtlaSil
  7. elimdeki iğrenç balms away bitince buna şans verecektim zaten..

    YanıtlaSil
  8. The Balm'ın temizleyicisi çok mu kötü iyi ki almamışım.:)

    YanıtlaSil
  9. kötü de diyemem ama hijyenik değil bir kere ve giderek iyi temizlemediğini düşünmeye de başladım.. blogda yazmıştım gerçi yeniden alacağım bir ürün değil..

    YanıtlaSil
  10. Hmm anladım canım ben bu tarz sıvı ürünleri daha çok seviyorum.
    Ama tabi insanın gözü farklı ürünlerede kaymıyor değil.:)

    YanıtlaSil