18 Şubat 2013 Pazartesi

Sephora Flashy Liner Göz Kalemleri

 
 
Bir süre önce Sephora indiriminden aldığım bu kalemlere bayıldım.
Hem asla akmıyor, bulaşmıyor hemde yumuşacık ve kolayca sürülüyorlar.
Sephora'da kalemlerin testerı yoktu bende gözüme kestirdiğim 2 rengi aldım hatta alırken acaba yumuşak mı, akıyor mu vs. diye düşündüm ama tanesi 5 lira olunca almadanda edemedim.
Fakat aldıktan sonra her iki renginide sık kullanır oldum.
 
Flashy Black Purple, Flashy Taupe
 
Solda ki renk birazcık mürdüme bakan siyah-mor karışımı çok hoş bir renk diğeri ise kahvemsi bir renk daha doğrusu şampanyaya bakan bir renk ve her ikiside sürülünce gözde şahane duruyor.
 
Bir sonra ki Sephora indiriminde başka renklerinide almayı istiyorum.
 

2 yorum:

  1. Bu güzelleri bende denemiştim sephorada.Şimdilik çok kalemim var diyerek almamıştım.Gerçekten yumuşacıklar.Güle güle sür sürüştür.

    YanıtlaSil
  2. Fiyatı çok ucuz olunca bende dayanamayıp aldım şimdi iyi ki almışım diyorum.:)
    Sağol canım ilk indirimde mutlaka almanı tavsiye ederim bende zilyon tane göz kalemime rağmen dayanamadım.:)

    YanıtlaSil