6 Şubat 2013 Çarşamba

Yves Rocher Allık - 20 Teint Medium Rose

 
 
 
 
Bir süre önce Yves Rocher'dan bir ürün alana allık hediye kampanyası vardı ve bende bu kampanya sayesinde 2 tane allık sahibi olmuştum.
İşte o allıklardan birisi 20 numaralı olanı beyaz tenlilerde çok hoş duruyor ve sanırım buğday tenlilerde de güzel durur.
Pembe-şeftali karışımı çok hoş bir renk sürünce oldukça doğal duruyor.
Kalıcılığı orta seviyede ki ben uzun saatler makyajla duran biri olmadığım için pek fazla allığımı tazeleme ihtiyacı hissetmiyorum.
 
 
Diğer kullandığım YR allıklar gibi bunuda severek kullanıyorum.
 
Allığın fiyatı 42.90 fakat Yves Rocher zaman zaman güzel kampanyalar yapıyor öyle bir kampanyada denk gelip bu allıklardan edinebilirsiniz.
 

6 yorum:

  1. çok hoşmuş rengi doğal duruyor bu tonlar tabi abartıya kaçmadıkça güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. rengini çok beğendim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Blogunu yeni keşfettim. Bundan sonra takip edicem. Bu allıktan bende de var..Çok güzel ne pembe ne şeftali hemen her tene uyum sağlayabilecek bir renk. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler:)

    http://nofashionnopassion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Hemen bloguna bakıyorum canım:)

    YanıtlaSil