19 Şubat 2013 Salı

Coastal Scents Natural Dome Fırça

 
 
 
Pencil brush tarzı bir fırça almak istiyordum ve Coastal Scents'ten sipariş verirken bu fırçanın şekli hoşuma gitti ve bunuda sepetime attım.
Bu fırça biraz daha tombul diyebilirim genelde pencil brushlar daha ince ve uzun oluyorlar.
Fakat bu fırçaylada alt kirpik diplerinde göz kalemini veya göz farını dağıtmanız gayet kolay ve sonuçta ortaya çok güzel bir buğulu göz makyajı çıkıyor.
Ayrıca göz kapağınıza ince bir şekilde göz kalemini veya göz farını sürüp bu fırçayla dağıttığınızda çok hoş oluyor.
Yani rastgele aldığım bu fırçayı çok sevdim hele ki fiyatı düşününce performansı gayet iyi diyebilirim.
 
Fırçanın fiyatı 2.95 dolar
 

4 yorum:

  1. ne kadar ucuzmuş burda dünyanın parasını istiyorlar..

    YanıtlaSil
  2. Fiyatına göre performansı çok iyi zaten memnun kalmasamda üzülmezdim en azından çok para vermedim.:)

    YanıtlaSil
  3. Evet, normal pecil brushlardan biraz daha tombul, ama bece bunun sayesinde daha iyi dagitabilir. :-) Sen memnun kaldiysan, ben de alabilirim bir sonraki CC siparisimde. :-) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  4. Sağol canım, pencil brush tarzı bir fırça özellikle Sigma'dan istiyorum ama alana bu beni fazlasıyla idare edecek.:)

    YanıtlaSil