17 Şubat 2013 Pazar

Oriflame Wonder Lash Eye Enhancer Mascara - Purple Shimmer

 
 
 
Mor rengi, mor tonlu makyajı sevdiğim malumunuz hele bir de geçen sene bu sene renkli rimeller moda olunca bende Oriflame'nin renkli rimellerinin mor renginden alıp denemek istedim.
Zaten bu rimelin siyah renginden kullanmıştım ve beğenmiştimde haliyle mor renklisinide beğendim.
Hafiften verdiği hacim, dolgunluk ve uzunluk fena değil elbette kirpiklerini ok gibi yapmıyor ama günlük kullanım için ideal.
Mor tonlarında göz makyajıyla veya sadece mor tonlarında bir göz kalemiyle kullanınca ortaya çok hoş bir görüntü çıkıyor.
 
 
Rengi lafta mor değil kirpiklerinizi gerçekten mor renge boyuyor fakat kirpiklerinizde mosmor, kötü bir görüntü oluşmuyor bana göre rengi gayet kıvamında diyebilirim.
 
Benim gibi renkli rimel kullanmayı sevenlerdenseniz Oriflame'nin bu rimelini deneyebilirsiniz.
Bir de bunun yeşil rengi var onu denemedim ama merak etmiyorda değilim.
 
Rimelin katalog satış fiyatı 19.90 fakat ben güzel bir indirimde baya uyguna almıştım.
 
 
 

6 yorum:

  1. Keşke kirpiklerinde görebilseydik melalcim çok merak ettim görünüşünü...

    YanıtlaSil
  2. Gonca'cım resimlemeye çalıştım ama olmadı tam istediğim gibi yakalayamadım.:(

    YanıtlaSil
  3. ben de çok severek kullanmıştım bu rengi. çok doğal bi mürdüm, sırıtmıyo, ben de tavsiye ederim ancak yeşil olanı bilemiyorumm:))) güle güle kullanın siz de:)

    YanıtlaSil
  4. Ben yeşilini denedim fakat beğenmedim,çok hevesliydim oysa :( Çok açık bir yeşil,onu sürünce gözlerim soluk görünüyor sanki.Belki de esmer olduğum için gitmedi bana canım hevesini kırmak istemem :)

    YanıtlaSil
  5. Bu renk rimel özellikle yeşil gözlerde cok iyi duruyor Banada beklerim canım.


    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Modavesaire: aynen dediğin gibi çok hoş duruyor bende duruşuna bayılıyorum.:)

    Adsız: yeşili demek ki moru gibi pek aman aman güzel değil eğer çok iyi bir indirimde denk gelmezsem almam zaten.

    Truebeauty: ben yeşil gözlü değilim ama eminim renkli gözlere ayrı bir hava katıyordur.:)
    bloguna bakıyorum canım:)

    YanıtlaSil