14 Şubat 2013 Perşembe

Elf All Over Cover Stick

 
 
Bir süre önce Elf'in sitesinden sipariş ettiğim ürünlerden birisi şu ana kadar bir veya iki kez ancak kullanmışımdır.
Açıkcası yapısını, duruşunu beğendim ama benim fazlaca mor olan göz altlarımı pek kapatamadı.
Güzel bir aydınlık verdi ama morluklarım sadece azıcık kapandı.
Benim gibi fazla göz altı morluğu olmayanlara rahat rahat yetecek bir ürün ama bana yeterli gelmedi.
Stick formda gözüksede ürün krem yapılı kolayca dağılıyor ve ayrıca çok hoş bir kokusu var.
 
 
Ben serinin en açık renk olan Apricot Beige rengini aldım.
Ten rengimle gayet güzel örtüşen bir seçim yapmışım.
Uygun fiyatlı ama yoğun kapatıcılığı olmayan bir ürün büyük ihtimal bu ürünü Mor Butik'e ekleyeceğim.
 
 
 
 

6 yorum:

  1. güzel bir ürüne benziyor dokusu çok inceymiş ama ..

    YanıtlaSil
  2. Cildimde kapatılacak leke vs. yok ben kapatıcıları genelde göz altı morluklarım için kullanıyorum.
    Yüzüme sürdüğümde görüntü cidden hoş ama göz altımda sadece aydınlık var morluklar gözüküyor.:(

    YanıtlaSil
  3. Ben de iki rengini severek kullanıyorum.
    Aydınlığı çok güzel

    YanıtlaSil
  4. Birazda morluklarımı kapataydı tam süperdi.:)

    YanıtlaSil
  5. fazla kullanmam ama bende kapatıcı arayışındayım. yorumun için teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  6. Eğer hafif bir kapatıcı arıyorsan piyasada çokça var ama yoğun kapatıcılık sağlayan ürün az.

    YanıtlaSil