20 Kasım 2012 Salı

Sleek i-Divine Original Far Paleti

 
 
 
Daha önce şurada Sleek'in bir diğer far paletini anlatmıştım.
Bu paletide diğeri gibi çok seviyorum farların yapıları, duruşları şahane ve paletteki her renk birbirinden güzel hepsini severek kullanıyorum.
Bu palette özellikle yeşil tonlarına bayıldım pek fazla yeşilli makyaj yapmam ama bu paletteki 2 tondaki yeşil benim tüm yeşil far ihtiyacımı karşılıyor.
Farlar üst sol en başta gördüğünüz siyah renk hariç hepsi sedefli bir tek o siyah mat gerçi o da sedefli olsa olurmuş.
Üstten ikinci sıradaki mor renge ise ilk gördüğüm anda vuruldum diyebilirim lilaya bakan değişik bir renk alt sırada ise sarı renk yine alt sırada devamında ki renklerle çok uyumlu duruyor.
Özellikle sarı ve yeşili karıştırarak şahane makyajlar ortaya çıkıyor böyle bir sarı renkte farım yoktu bu paletle birlikte olmuş oldu.
 
 
Bu farlarda diğer Sleek paletleri gibi pigmentasyonu yüksek, kalıcılığı baz kullanmadan bile iyi ve en önemlisi sürerken toz toz olmuyorlar.
MUA'da bile puanı 4.6 olan bir palet yani beğenmeyi yok gibi birşey ben bu paletteki farları bazende eyeliner olarak kullanıyorum.
Eyeliner fırçasına azıcık alıp göz kapağıma incecik hat halinde geçiyorum şahane bir görüntü ortaya çıkıyor.
 
 
 
İşte renklerin yakından görünüşleri böyle swatchları ise şöyle efenim:)
 
Üst Sıra
 
Alt Sıra
 
İnşallah bir gün Sleek markasıda ülkemiz sınırları içerisinde girer diye temennimi yinelemek istiyorum.
 
Ben bu paleti İngiltere'den 7.99 sterlin gibi bir fiyata aldım.
Bu kadar kaliteli bir palet için çok uygun diye düşünüyorum.
 
 
 
 

6 yorum:

  1. Ben de tam buna baktım bugün. çok beğendim renklerini 55 tl

    YanıtlaSil
  2. Nihal'cim keşke canım gerçekten uygun fiyata bu ürünleri benim gibi makyaj tutkunlarına ulaştırabilmeyi isterdim.
    Bu yüzden hep diyorum Gratis Sleek, Elf ve Revlon'u getirsede mesut olsak.:)

    YanıtlaSil
  3. Öylesine biri canım renkler gerçekten güzel ama gg'de biraz yüksek satıyorlar.
    Eğer yurtdışından getiremeseydim büyük ihtimal gg'den alabilirdim.

    YanıtlaSil
  4. bu marka bu far falan türkiyede satılıyor mu şu an mağazalarda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sleek markası malesef ülkemizde satılmıyor ama instagram'da satan güvenilir satıcılardan alabilirsiniz.

      Sil