1 Kasım 2012 Perşembe

Sleek Be Beautiful Blemish Balm

 
 
Malum bir süredir bb krem çılgınlığıdır gidiyor bu bb krem denen şey aslında asyalılara özgü diyebilirim adamlar bulmuşlar amma velakin avrupa markalarıda bundan eksik kalmak istemediler.
Ben Asya menşeili bir bb krem kullanmadım kıyaslama yapamacağım ama bloglarda okuduklarıma göre birşey yazabilirim.
Okuduğum yorumlara göre Asya markalarının bb kremleri koyu kıvamlı, tam kapatıcılıkta fondötenle alakası yok ama Avrupa markalarının bb kremi daha çok renkli nemlendirici kıvamında oluyormuş.
Zaten Asya menşeili bb kremlerin avrupa markalarının çakma bb kremleri ile aralarında fazla benzerlikleri yok sadece avrupa markaları bb krem adını kullanıyor.
Çakma bb kremlerin Asya'lı bb kremlere yakın olanları yok değil ama çoğunluğunun sadece adı bb krem yapıları renkli nemlendiricimsi bişey oluyor.:)
 
 
İşte bende bb kremden eksik kalmayayım dedim ve Türkiye'de satılmayan ama ürünlerinin çok sevdiğim Sleek marka bb krem aldım daha doğrusu İngiltere'den getirttim.
Sleek bb krem avrupa bb kremlerden ve yapısı oldukça katı kıvamlı bir ürün asla fondöten, renkli nemlendirici gibi değil.
Ben en açık rengini yani fair'i aldım ki ülkemizde satılan bb krem ve renkli nemlendiricilerde renk sıkıntısını çokça yaşıyorum fakat bu kremin rengi cildimle tam uyumlu oldu.
Kıvamı katı fakat sürdüğünüz vakit dağılımı oldukça kolay benim cildimde kapatılacak leke vs. yok sadece renk farklılıkları ve minicik güneş lekelerim var.
Ve bu bb krem cildimin tonunu çok güzel eşitleyip, yüzüme aydınlık bir görüntü verdi ve kapatıcılığı orta kapatıcılığa sahip bir fondöten ayarında diyebilirim.
Karma bir cilde sahibim ve bu kremde parlama problemi pek fazla yaşamadım ama işi sağlama almak için kremi sürdükten sonra transparan pudra uyguluyorum.
 
 
 
Gördüğünüz üzere rengi, cildimde uyumu ve kapatıcılığı böyle açıkcası ben bu kremi çok beğendim ve severek kullanıyorum.
Bittiği vakit ya yeniden bunu alırım veya edinebilirsem asya menşeili bir krem denemek istiyorum.
Ama merak ettiğim avrupa menşeili bb kremlerde yok değil mesela Rimmel 9 in 1 bb krem çıkarmış, MUA'nın da bb kremi varmış ve bi de Estee Lauder'ın kremini merak ediyorum.
 
İçeriği ise şöyle:
 
 
Ben bu kremi İngiltere superdrug'tan 9 sterline aldım Türk lirasıyla yaklaşık 25-26 lira gibi bir fiyata aldım.
Ve bir temennimi yine tekrarlıyorum keşke Sleek markası ülkemizde de satılsa Gratis duy sesimii:)
 
 
 
 
 

2 yorum:

  1. Aynen canım keşke satılsa kendi sitesinde 25 milyon olan bi ürününü Türk satıcılarının 80 liraya satması çok acı, cidden duysun Gratis sesimizi...

    Bb kremi de iyi günlerde kullanmanı dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. Valla Türkiye'ye gelse 35-40 tl'ye satılsa ben razıyım çünkü Sleek ürünleri çok güzel.
    Ahh bi de MUA, Revlon ve Elf gelse şahane olur.:)
    Teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil