8 Kasım 2012 Perşembe

Too Faced Shadow İnsurance Anti-Crease Eye Shadow Primer

 
 
Benim kullandığım ilk far bazı bu gördüğünüz far bazıdır hatta halen daha kullanmaktayım.
Far bazı ne işe yarar derseniz pigmentsiz yani kalıcılığı az ve göz kapağında çizgilenmeye meyilli farların uzun saatler uhulanmış gibi kalmasına ve çizgi çizgi olmamasına yarıyor.
Piyasadaki diğer far bazlarını denemediğim için bir karşılaştırma yapamayacağım ama benim işimi fazlasıyla gören ve çok memnun kaldığım bir ürün hatta daha önce neden far bazı almamışım demedim değil.
Bu baz sadece farları sabitlemekle kalmıyor bir de farların rengini daha bir canlandırıyor.
 
 
Bazın üzerine sürdüğüm far Avon'un dörtlü göz farlarından purple haze olanı ve farın en koyu rengi işte gördüğünüz gibi bazsız olan sol taraf ile bazlı olan sağ taraf arasında ne kadar fark var.
 
Ürünün içeriğinde parfüm ve paraben yok ayrıca Too Faced cruelty free bir marka bittiği vakit yine bundan mı alırım yoksa çok merak ettiğim Nars'ın far bazını mı alırım birşey diyemeyeceğim.:)
 
Ben bu bazı yurtdışından aldığım için tam fiyatını hatırlamıyorum ama ülkemizde 35-40 tl civarı olması lazım.
Türkiye'de sadece Sephora'larda satılan Too Faced markasının bu bazını mutlaka denemelisiniz.
Hatta ilk fırsatta Too Faced'in diğer ürünlerinide mıncıklamak, almak niyetindeyim.
 

7 yorum:

  1. Benim önce far sürmeyi ögrenmem lazım tabii :)

    YanıtlaSil
  2. Urban Decay, palet dışında bir şey getirmezse Türkiye'ye, ben de TFSI'den devam edeceğim anlaşılan:) Çok hayranları da var üstelik. Nars'ınki iki katı fiyatı hakedecek kadar güzel olabilir mi ki acaba?

    YanıtlaSil
  3. Çağla'cım öğrenirsin hiçte zor değil.:)

    Cyborg'cum benimde Nars'ın bazını merak etme sebebimde bu zaten hani parasını hak ediyor mu yoksa Too Faced'la aynı mı?
    Gerçi en son MUA'nın far bazını getirttim İngiltere'den bi ara deneyeceğim bakalım 2.50 sterlinlik bi ürün bu pahalı ürünlere kafa tutabiliyor mu?:)

    YanıtlaSil
  4. ben yeni elfin bazini bitirdim ama hic begenmedim, elimde hem bu hem udpp var su an bakalim hangisi daha iyi cikacak

    YanıtlaSil
  5. Kitten'cim ben udpp'de kullandım bir arkadaşımda vardı ondan denedim.
    Bence Too Faced ile aralarında öyle büyük farklar yok diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  6. en iyi bazlardan biri ile başlamışsın bence canım :) bende çok çok severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  7. Valla hemen bitmesin istiyorum.:)

    YanıtlaSil