12 Kasım 2012 Pazartesi

The Body Shop Nutriganics Tazeleyici Tonik

 
Bu gördüğünüz tonikte bir süre önce yazdığım Nutriganics yüz temizleme köpüğü ile aynı seriden olan ve köpük gibi seyahat boy olan ürünlerden aslında aklımda toniği almak yoktu amma velakin küçük boy olunca aldım.
Kullanıncada çok beğendiğim bir ürün oldu normal tonikler gibi su kıvamında bir ürün değil daha çok yağ gibi koyu kıvamlı bir tonik yani kıvamı TBS'nin daha önce kullandığım e vitaminli toniği gibi diyebilirim.
Yüzümü köpük ile temizledikten sonra pamuğa çok azıcık döküp tüm yüzüme sürüyorum ve cildimi mis gibi ferahlamış hissediyorum.
Asla rahatsız eden bir kokusu yok genelde içeriği bitki özlü olan ürünlerde kötü koku olması kuvvetle muhtemeldir ama bu üründe asla insanı rahatsız edecek bir koku mevcut değil.
İçeriğinde şam gülü, sardunya, havuç, kekik, rezene, portakal yağı ve ayrıca organik babassu yağı ile organik aloe vera var.
Kesinlikle cildimde gerginliğe sebep olmadı zaten cildim toniği emince hemen ardından nemlendiricimi sürüyorum. 
Ve en önemlisi cildimde hassasiyete neden olmadı açıkcası uygun fiyatlı ve içeriği bitkisel ağırlıklı tonik arayanlara bu toniği denemelerini tavsiye ederim.
Hatta benim gibi tam boyunu almadan önce 60 ml'lik bu küçük boyunu alıp deneyebilirsiniz.
 
60 ml'lik boyunu eğer aklımda yanlış kalmadı ise 11.90'a aldım veya 12.90 yani bu aralarda bir şey ürünün 200 ml'lik tam boyu ise 30 tl civarında olması lazım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder