5 Kasım 2012 Pazartesi

MAC Mineralize Göz Farı - Daylight

 
 
Bu gördüğünüz far Naturally koleksiyonunda yer alıyordu.
Bende birkaç ay önce Elca'yı merak edip gittiğimde bu fara rast gelip, rengine vurulunca almıştım.
Rengi gül kurusu ile lila karışımı diyebilirim bu tonlarda farlara bayılıyorum ve daha önce Mac'in hiç farını kullanmadığım için aldım.
 
 
Rengini birkaç fırça darbesiyle veriyor fakat ne yazık ki tozutan bir ürün Mac'in diğer farlarıda böyle tozutuyor mu bilmiyorum ama bir daha Mac'ten mineralli far almayı düşünmüyorum.
Far bazı kullanmadan bile uzun süre göz kapaklarımda kalıyor ki far bazı kullandığım zaman dahada şahane oluyor.:)
Gül kurusuna bakan far arayışıma bu farla son verdim diyebilirim genelde pek mat far kullanmadığım için bu farın ışıltısı tam benlik bu tonlarda göz makyajı yapacağım zaman elim hep bu fara gidiyor.
Bazen tek başına bazen gölgeli bazende eyeliner olarak kulllanıyorum.
 
 
Gördüğünüz gibi rengi çok hoş hatta ben tam rengini bir türlü yakalayamadım.
Elca'da bu fardan kaldığını pek sanmıyorum ama renginden ötürü iyi ki almışım dediğim bir far oldu.
Normalde Mac'in farları 45-50 tl arası bir fiyata satılıyor ben Elca'dan 25 tl'ye almıştım.
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder