16 Kasım 2012 Cuma

Avon Supershock Kalem Far - Surf & Icicle

 
 
Avon bu kalem farlarını çok beğeniyorum zaten daha önce şurada ve şurada detaylı bir şekilde anlatmışsım aynı şeyleri tekrar etmenin bir anlamı yok.
Bu kalemide yapısıyla, duruşuyla yine çok sevdim benim için tek eksisi rengi bu tonlar pek sık kullandığım renkler değil.
Fakat arada, sıradada olsa bu kalemide beğenerek kullacağım.
 
Icicle
 
Surf
 
 
Genelde bu kalemleri göz kalemi olarak kullanıyorum ama far olarak kullanacağım zaman mutlaka baz sürüyorum.
İşte o zaman hem kalıcılığı artıyor hemde krem yapılı ürünlerde genelde olan göz kapağında kat kat durma olayı baz ile olmuyor.
 
Kısaca bu kalemleri beğeniyorum almadığım iki rengi var onlarıda pek o tonları kullanmadığım için almadım.
 
Kalemlerin katalog satış fiyatı 24 tl ben %50 indirimde 12 tl'ye almıştım.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder