13 Eylül 2012 Perşembe

Sleek Oh So Special Far Paleti

 
 
Sleek ürünleriyle tanışmam bu palet sayesinde oldu ki şimdilik elimdeki tek Sleek ürünü yine budur kısa bir zaman içinde buna yenileri eklenecek.:)
Yabancı makyaj bloglarında Sleek ürünlerini sıkça görüyordum ve geçen sene merak edip ve bu paletteki farların renklerine vurulup İngiltere'den arkadaşıma bu paleti sipariş etmiştim.
Kullandıkça bu palete sevgim daha bir arttı bir kere farların pigmentasyonu çok iyi bende far bazı sürmeden bile 5-6 saat boyunca kat izi olmadan durdu tabi benim çok yağlı göz kapaklarım yok bunuda belirtmeliyim.
 
 
 
Palette ki renkler hem günlük hemde gece makyajında kullanmaya oldukça uygun palette ki farların hepsi ışıltılı veya hepsi mat değil.
Farların 7 tanesi mat yapıda 5 tanesi ise biraz daha ışıltılı daha doğrusu sedefli diyebilirim.
Ayrıca farlarda tozutma gibi bir sorun yaşamadım bu da paleti daha bir sevme nedenim oldu.
 
 
 
 
Gördüğünüz üzere farların birbiriyle uyumu çok güzel içlerinde şu rengi kullanamam dediğim yok hepsini severek kullanıyorum.
Amma velakin birkaç rengini özellikle bow, organza, glitz, celebrate, wrapped up ve noir'i birazcık daha fazla kullanıyorum.
Gölgeli makyaj yapmaya çok uygun renkler keşke Sleek ürünleri ülkemizde satılsada her bişeyini alabilsek.
 
Ne yazık ki tam renklerini kolumda istediğim gibi swatchlayamadığım için lovelygirliebits.com'dan alıntıladığım swatchları ekliyorum.
 
Bow, Organza, Ribbon, Gift Basket, Glitz, Celebrate
 
Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up, Noir
 
Ahh Gratis Sleek'i getirirsen sen getirirsin Sleek ürünleri yurtdışında oldukça uygun fiyatlı mesela ben bu paleti 8 sterline almıştım fakat böyle bir ürün ülkemizde oldukça yüksek fiyata satılır.
İşte bu yüzden Gratis keşke getirse diyorum ya The Balm ve Essence'yi bize makul fiyatlarla sunduğu gibi eminim Sleek'i de aynı şekilde sunardı.
Sleek ürünlerini merak edenler yurtdışından alma veya getirtme şansı olmayanlar bazı Sleek ürünlerini gittigidiyor'da bulabilirler.
 
 
 
 
 
 

2 yorum:

  1. Ama cok guzel buuuu bende istiyorum yaa:/ noir e bayildimm hele ne guzel duruuyorrr. Gule gule kullann:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım şu Sleek bizim diyarlarada gelse her bişeyinden alsak demiyor değilim.:)

    YanıtlaSil