30 Temmuz 2012 Pazartesi

Bitenler (8)


Bioderma Sensibio H2O: Çok severek kullandığım temizleme solüsyonum bu biten 2. şişeydi yerine hemen yenisi açıldı.:)

Avon Wish Of Love Edt: Project pan denen zımbırtıda olan bir üründü tatil boyunca birkaç saatte bir bu parfümü sıktım durdum ve sonunda da bitti kalıcı olmayan çiçeksi bir koku yaz için ideal ama yeniden almayı düşünmüyorum.

Avon Foot Works Ayak Kremi: Bu kremden kaç tane bitirdim bilmiyorum yerine yenisini şimdilik almayacağım çünkü evde Avon'un şurada anlattığım ayak kremi stoğu var.

Oriflame El Kremi: Küçük boy bir el kremiydi ve hafif yapılı ağır olmayan bir kremdi özellikle çantada taşımak için çok uygun yerine yenisini indirimde denk geldiğimde alabilirim.

Oriflame Ecobeauty Gündüz Kremi: Kremin yapısından, cildimi nemlendirmesinden memnundum ama kokusundan ötürü yenisini almayı düşünmüyorum.

Avon Anew Göz Farı ve Far Bazı: Ne farını nede far bazını beğendiğim bir üründü farın krem rengini daha çok kullandım yeşil rengi ise 4-5 kez sürünce tam rengini veriyordu asla yeniden almayı düşünmüyorum ürünün yazısı için buradan buyrun

Revlon Göz Kalemi: Farın yanında mini minnacık duran şey göz kalemi severek kullandım vede bitti keşke Revlon ülkemizde satılsada her ürününü alsam.

The Body Shop E Vitaminli Tonik: Bu ürünüde severek kullandım alkol içermeyen bir tonik olması benim hassas cildim için bir artıydı yerine bir süre yenisini almayı düşünmüyorum çünkü evde 2 tane farklı markaların tonikleri var ürünün yazısı için buradan buyrun

Calvin Klein Euphoria Duş Jeli: Calvin Klein'in çok sevdiğim bu parfümünün duş jelinide severek kullandım eğer parfümü bittiği vakit yeniden alırsam mutlaka duş jelinide almayı düşünüyorum.

Yves Rocher Kayısılı Peeling: Yves Rocher'ın en sevdiğim ürünlerinden biride bu peeling gördüğünüz üzere makasla kesip içinde kalanları bile sıyırdım ziyan olmasına kıyamadım.:)
Yerine yenisi açıldı bile ürünün yazısı için buradan buyrun

The Body Shop Kaş ve Kirpik Jeli: Bu üründe ne yazık ki bozulduğu için çöpe gitti yazısı için buradan buyrun

2 yorum: