23 Temmuz 2012 Pazartesi

Essence Gel Eyeliner


Essence markası Gratis'lere gelince bende soluğu bana en yakın Gratis'te aldım gerçi ben bu eyelinerı alalı baya oluyor ama yazısını yazmaya ancak vakit bulabildim neyse asıl mevzuya dönelim.:)
Ben biraz eyeliner sürme özürlüyümdür ama bu eyelinerı ben bile kullanabiliyorsam varın gerisini söz düşünün.


Benim aldığım renk London Baby çok koyu bir kahve siyaha bakan bir renk ama sürünce duruşu çok güzel ve oldukçada kalıcı fiyat-performans olarak çok iyi bir iş çıkarıyor.
Yumuşacık ve göz kapağınızda yağ gibi kayıyor ve oldukçada kalıcı bu yaz sıcağında bile akma yapmadı.


Eğer bu eyelinerların başka renkleri gelirse özellikle ülkemize gelmemiş olan Berlin Rocks rengini geldiği vakit hemencik almayı düşünüyorum çünkü kendileri şahane bir mordur.:)

Gelelim bu güzel eyelinerın fiyatına efenim fiyatı sadece 9.95 yani 10 lira bile değil.:)


4 yorum:

  1. desene yasadık :) sürme özürlüler adına

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle canım ama tabi mutlaka güzel bir fırçaylada sürmek gerekiyor.:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan, ben de çok beğenerek kullanıyorum :)

    Blogumuzda çekilişimiz var şu anda, katılmak istersen bekleriz :)

    http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler.:)

    çekilişinize katıldım zaten bakınız:)

    http://morrmenekse.blogspot.com/2012/07/guzel-bir-cekilis.html

    YanıtlaSil