24 Temmuz 2012 Salı

Nivea Visage Arındırıcı Peeling


Nivea'nın bu peelinginide merak edip almıştım ortalama bir ürün diyebilirim bir üründen memnuniyetiniz ne beklediğinize bağlı açıkcası ben bu ürün için ne şahane nede berbat diyebilirim.
Cildim kuruya dönük karma aşırı siyah nokta sorunu olan birisi değilim zaten burun üzerindeki siyah noktaları Yves Rocher'ın Kayısılı Peelingi ile hallediyorum.:)
Bu peelingi yağlı ve aşırı hassas cildi olanlara önermem helede sivilceli ciltlerin uzak durması gerekir çünkü içinde oldukça iri granüller var.


Ben bu peelingi genelde duşta kullanıyorum ve daha iyi sonuç alıyorum malum buharla cildimizin gözenekleri açılıyor ve bir de bu peelingi yapınca cildim bi güzel temizleniyor.:)
Ama asla çok bastırmadan hafifçe uyguluyorum gördüğünüz gibi içeriğindeki iri tanecikler var bir de bastırarak uygulanırsa cildinizin tahriş olması işten bile değil.

Ayrıca çok güzel bir kokusu var zaten Nivea'nın ürünlerinin kokusuna bayılıyorum.:)
Uygun fiyatlı ürün arayanlara vede siyah nokta sorunu olmayan, hassas ve yağlı cildi olmayanlara bu ürünü tavsiye edebilirim.

Ben bu peelingi Migros'ta dünya kadınlar gününde %50 indirimle 8 küsür gibi bir fiyata almıştım.
Ürünün normal satış fiyatı 16.40

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder