29 Temmuz 2012 Pazar

The Balm Pick-Up Liners


Anneler Günü indiriminde Gratis'ten %50 indirimle aldığım bu kalemleri yazmaya ancak vakit bulabildim.
Göz kalemi delisi olduğum malumunuz %50'lik indirimde raflarda sadece kalemler kalınca bende en son almayı düşündüğümü ilk başta almış oldum.:)
Bu kalemlerin boyutlarına, kutularının tasarımlarına bayıldım ufacık, tefecik olan bu kalemler hemencik bitecek cinsten yani beğenmeseniz bile dert değil.


Bu kalemlerin içlerinde en sevdiğim renk mor olanı yani lover boy rengini çok beğeniyorum zaten bir kalemin rengi mor olurda ben nasıl sevmem.:)

Romeo-Casanova-Don Juan

Lover Boy-Sugar Daddy-Ladie's Man

Kalemler her haliyle çok şirin tam çantada taşımalık gelelim yapılarına ne sert nede çok yumuşak diyebilirim.
Gayet kolay bir şekilde sürülüyor yapıları çok güzel fakat akıyorlar yani en azından yazın sıcağında akma yapıyor.
Ama ben alt kirpik diplerime far bazı sürüp üzerine kalem sürdüğüm için hiç bir kalem akmıyor.:)

Romeo-Casanova-Don Juan

Lover Boy-Sugar Daddy-Ladie's Man

Normalde kalemlerin satış fiyatı 25 tl ama zaman zaman %50'lik Gratis indiriminde 12,5 tl gibi bir fiyata bu kalemleri alabilirsiniz.

Bitirdiğim vakit yeniden alır mıyım sanırım almam zaten bu kalemleri almamda ki en büyük sebep boyutlarıydı yani çantada taşınması kolay diye aldım vede her zaman kullanmıyorum genelde çantamda geziyorlar.:)

7 yorum:

  1. Blogunu makyaj tutkusu sayesinde kesfettim izlemeye aldim cok cici

    YanıtlaSil
  2. beğendiğin için teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  3. Kirpik dipleri için gayet mantıklı ve lover boy zor bulunan bir renk :)

    YanıtlaSil
  4. Tek eksisi akıyor olması onun haricinde renkler güzeldi.:)

    YanıtlaSil
  5. Hala var mı bu kalemlerden acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yok yani ben uzun zamandır görmedim ama Gratis'e gittiğinde yine de bir sor.

      Sil
  6. kalemleri göremiyoruz gratiste :(

    YanıtlaSil