24 Temmuz 2012 Salı

Okudum...


İşte tatilde bitirdiğim kitaplar bu resime eklemeyi unuttuğum bir kitap daha var ama neyse onuda bir dahaki seferi eklerim.:)

Sultanı Öldürmek - Ahmet Ümit: İlk çıktığı andan beri almak için sabırsızlandığım ve 2 günde bitirdiğim bir kitap oldu.
Ahmet Ümit'in kitaplarını çok severim ve bu kitapta sevdiğim kitapları arasında yerini aldı.
Hem bir cinayet romanı hemde İstanbul Fethi ile Fatih Sultan Mehmet Han'ın hayatını, ölümünü o akıcı bir dille o kadar güzel anlatıyor ki herkese okumasını tavsiye edeceğim bir roman umarım okuyanlarda benim gibi beğenirler.

İkiz Bedenler - Tess Gerritsen: Tess Gerritsen'i Cerrah ve Çırak kitaplarını okuduktan sonra takipçisi oldum ve her kitabında asla beni hayal kırıklığına uğratmayan yazarlardan oldu.
Bu kitabınıda yine çok severek okudum cinayet romanı severlere Tess Gerritsen kitaplarını kesinle öneririm.

Büyük Vuruş - Harlan Coben: Okuduğum ilk Harlan Coben romanı Muğla kipa'da bulup aldığım arabada vakit geçirmek için okurum dediğim bir kitaptı ve beğendiğimide söyleyebilirim.
Bu da bir cinayet romanı kitabın ilk 25-30 sayfasında biraz sıkıldım ama sonrasında kendimi kaptırarak okudum.

Bu arada fark ettimde tatilde hepte cinayet romanı okumuşum valla yazın sıcakta en güzel giden kitaplar polisiye-cinayet romanları böylee akıp gidiyor hiç sıkılmıyorsunuz.:)

4 yorum:

  1. Sultan'ı Öldürmek'i çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. cnm bende geçende senın bana yolladığın kitabı okudum ve zevkine hayan kaldım Bu kitaplarıda okunacal listeme ekledim:)

    YanıtlaSil
  3. Okumanı tavsiye ederim Ahmet Ümit'in akıcı anlatımıyla kitabı ne zaman okumaya başladım ne zaman bitti anlamadım.:)

    YanıtlaSil
  4. papatya'cım sanırım bi yanlış anlaşılma var sana kitap yollayan mor menekşe ben değilim.
    şimdi bloguna baktım ve ayşe kulin'in kitabı gelmiş sana en sevdiğim yazarlardandır.
    neyse bu sayede seni ve blogunu tanımış oldum.:)

    YanıtlaSil