27 Temmuz 2012 Cuma

Avene Stick Zones Sensibies SPF 50+


Malum güneş kremlerini göz çevremize süremiyoruz işte bu yüzden bu tarz ürünler imdadımıza yetişiyor.
Tatile çıkmadan evvel aldığım bir üründü özellikle tatilde sıkça kullandım vede oldukça memnun kaldım.
Bu ürün stick formda ve sadece göz çevresi, burun, dudak ve kulak gibi hassas bölgeler için kullanılıyor.
Ben özellikle göz çevrem için bu ürünü aldım öncelikle kokusuz ve yapış yapış olmayan bir ürün kokusuz olması dudaklarda da kullanılabilinir yapıyor.
Şahsen acımsı tadı olan dudak balmlarını kullanamadığım için bu ürünü alırken dudaklarıma süremem herhalde diye düşünüyordum ama kullanınca yanıldığımı gördüm.
Asla rahatsız eden bir kokusu, tadı yok dudaklarınızda da rahatlıkla kullanabiliyorsunuz.


Kabını çıkardığınız zaman önce görmüş olduğunuz kapağı karşınıza çıkıyor onuda çıkarınca nihayetinde stiği kullanıyorsunuz.



Ben güneşe çıkmadan 15-20 dakika önce parmak uçlarıma üründen alıp göz çevreme sürüyorum.
Herhangi bir reaksiyona neden olmadı ki benim bünyem her ürünü kabul etmez.
İsterseniz göz çevrenize ürünü sürdükten birkaç dakika sonra göz altlarınıza kapatıcınızıda sürebilirsiniz.
Bu ürünü benim için alınabilir kılan en önemli neden ise 50+ koruma faktörü olması.
Bittiği zaman yeniden alır mıyım çok büyük ihtimal alırım çünkü hem çok memnun kaldım hemde ihtiyacım olan bir ürün yani bittikçe alınacaklar arasında yerini bu üründe aldı.

Bir de ürün içeriğini ekleyelim tam olsun.:)


Tüm eczanelerden 45 tl'ye bu ürünü edinebilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder